dropio
******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
|
|
Witam !
Gratuluję zakupu ! Co do stanu technicznego oraz optycznego-pojazd nie wymaga nowego lakieru,a jedynie poprawek w najgorzej wyglądających miejscach,dobrą wiescią jest to,że silnik pracuje,i można pojazdem poruszać się-to rzecz ważna,gdyż nadrzędną sprawą jaką Musisz załatwić w pierwszej kolejności,to dokonanie przeglądu technicznego / pierwszy w kraju /,i następnie zarejestrować pojazd na siebie - mając dokument spokojnie zajmiesz się usprawnieniem mopedu.Jak wspomniałem,oryginalny lakier jest w dobrym stanie,więc go pozostaw tak,jak opuścił fabrykę,jedynie po całkowitym demontażu wyczyścisz całość,wypolerujesz,a na sam koniec dwie warstwy Owatrolu i będzie piękny.Mechanika-korby są zamienione lewa z prawą,przyspawaną przeszlifujesz flexem i da się zdemontować-jaki jest wałek dopiero wtedy da się ocenić,tylny szczękotrzymacz wymaga naprawy-tam nie może być pospawane-dżwignia hamulca wymaga regulacji !,po założeniu linki szybkościomierza zapewne okaże się,że napęd licznika do wymiany / brak smarowania /,ale mogę się mylić /oby/,wieszak przedni silnika zamontowany jest odwrotnie,silnik nie jest z tego pojazdu-jego rok budowy to 1959.Bagażnik jest również ze starszych modeli-potrzebujesz taki z przednim pałąkiem.Przydał by się również sygnał /podłużny/,czas rozejrzeć się też za siodełkiem.
|
|