Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Oczywiście nie posiadałem zdjęć w tym temacie,ale zrobiłem je na bieżąco tak,aby wiadomo było o co w tym chodzi. Nowo produkowane linki posiadają zbyt długą część gwintowaną i ten sposób zamocowania fajki zapewni jej stabilność,o którą chodzi przy regulacji linki.
Nakrętki M6 cienka oraz zwykła po przecięciu-gotowe do montażu.
[link widoczny dla zalogowanych] Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Nakręcona na fajkę linki gazu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Fajka linki gazu Sr2./2E skontrowana w manetce.
[link widoczny dla zalogowanych] Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Panie Piotrze po raz kolejny dziękuje za pomoc. I patrząc na moją wiedzę na pewno nie ostatni
ps.
z innej bajki, ale również dwa kółka -dostał się w moje ręce rower Dürkopp z wałem zamiast łańcucha. Jak tylko będę miał lepsze zdjęcia to się pochwalę.
Pytanie czy jest jakiś patent lub zamiennik ? Chodzi o połączenie cewki zapłonowej z przelotką kątową. Wiem że oryginalnie powinien być "grzybek" który z jednej strony jest wkręcany do kabla (od strony cewki) a z drugiej strony czop, który jest wkładany do przelotki. Jest coś takiego do kupienia ? A może takie połączenie można zrealizować w inny sposób ?
- Wysłany: Śro 7:24, 15 Maj 2019
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Co prawda nie kompletne / brak nakrętki z uszczelkami oraz uszczelki do karteru /,ale zawsze lepsze i tańsze od tego co oferuje S....t.
Chyba nie do końca się dobrze wyraziłem. Przelotkę mam oryginalną. Chodzi mi o zakończenie kabla cewki zapłonowej ("grzybek") który wchodzi do przelotki. Tego mi brakuje i szukam.
- Wysłany: Śro 9:02, 15 Maj 2019
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Wygląda na to,że mam pecha w rozumieniu problemów !
Przelotki występują co najmniej w trzech wersjach,a części zamienne do nich nie są osiągalne.
Jest jakieś obejście tego problemu ? Ze względu na to że przelotki nie idzie rozebrać to nawet tego kabla nie można przylutować
- Wysłany: Śro 14:25, 15 Maj 2019
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Każda z przelotek jest rozbieralna / ma dwa elementy demontowalne /,a nie posiadając pozostałych złączek,pozostaje jedynie przewiercenie z obydwu stron fajki kątowej /przelotki/ wiertłem o średnicy jak największej ,następnie przeciągnąć przez wykonany /powiększony otwór/ czarny przewód wysokiego napięcia fi 7 mm /ok.40 cm/-od strony magneta przylutować jeden koniec przewodu wysokiego napięcia do cewki zapłonowej,wciągnąć go następnie na maxa w fajkę tak,aby połączenie lutowane znalazło się w przelotce /izolacja/ na pozostały zaś przewód założyć dwie przelotki gumowe odwrócone do siebie,tak,aby uszczelnić przelotkę,a na końcu przewodu założyć fajkę,i to najlepiej bez oporności - np.NGK LZFH . Mam nadzieję,że tym razem zrozumiałem o co chodzi, i post ten pomoże rozwiązać kolejny problem techniczny.
Muszę przyznać że te, które kupiłem (fi zewnętrzne 10mm) jednak nie pasują
Trzeba będzie kupić te które Pan znalazł.
ps.
tak to już jest jak się coś robi na łapu/capu
- Wysłany: Wto 16:28, 11 Cze 2019
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Dziesiątka jest niestety zbyt szeroka,więc nie da się jej zamocować,ale ta cieńsza na pewno będzie dokładnie pasowała,przy tym nie wymaga ona specjalistycznych narzędzi montażowych.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 8 z 9
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach