Forum Simson Sr1, Sr2.  Strona Główna   Simson Sr1, Sr2.
Forum użytkowników Simson Sr1 oraz Sr2.
 


Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Galeria / Sr2 -> SR2E Szczepana Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
  Post  - Wysłany: Czw 18:51, 28 Gru 2017  
Szczepan_dg
******


Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 147
Przeczytał: 18 tematów


Płeć: Mężczyzna


Bęben przetoczony Smile Kończę polerkę felgi i powoli będzie można zaplatać.
Pozostanie temat wymiany zębatki. Jak to zrobić solidnie i estetycznie?

 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Czw 19:33, 28 Gru 2017  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2684
Przeczytał: 49 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Bęben przetoczony

Przetoczenie bębna wymaga zastosowania grubszych okładzin szczęk hamulcowych.

Pozostanie temat wymiany zębatki. Jak to zrobić solidnie i estetycznie?

Jaką Masz zębatkę ? - czy jest identyczna jak oryginał ? z otworami ?
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Czw 19:58, 28 Gru 2017  
Szczepan_dg
******


Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 147
Przeczytał: 18 tematów


Płeć: Mężczyzna


Zebrane jest tylko 1,5mm ze średnicy całego bębna. Szczęki musiałyby być 0,75mm grubsze. Myślę, że tak niewielka różnica, przy grubych okładzinach nie będzie stanowiła problemu...

Zębatki jeszcze nie zamówiłem. Zastanawiam się jak zamontować nową. Nie mam narzędzi żeby to solidnie zanitować...
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Czw 20:55, 28 Gru 2017  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2684
Przeczytał: 49 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Do zanitowania zębatki Potrzebujesz zakuwacz /tak,aby nity wyglądały jak fabrycznie nitowane/-to ze strony widocznej,od wewnątrz wystarczy punktak.Oczywiście narzędzia muszą być twarde,mało tego-to operacja na cztery ręcę-samemu trudno to wykonać.Najciekawszą operacją jest ewentualne wiercenie otworów w zębatce-a Masz ich 9 !Stare nity usuniesz tarczą do szlifowania /karbowany papier ścierny/,lub flexem.
Następnie trzeba je wybić,przyłożyć nową zębatkę,i jeśli jest powiercona,skręcisz ją do piasty na 9 śrub M4,i po kolei nitujesz je naprzeciw siebie.Kiedy trzeba zębatkę powiercić,zaczynasz od wykonania pierwszego otworu,jak go wykonasz,przykładasz do piasty,mocujesz na śrubę m4,zaznaczasz przeciwległy otwór,demontujesz wieniec, itd aż do skutku-operacja upierdliwa,lecz niezbędna.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 21:19, 21 Sty 2018  
Szczepan_dg
******


Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 147
Przeczytał: 18 tematów


Płeć: Mężczyzna


Kiepsko ostatnio z czasem u mnie, ale coś tam się dłubie. Zastanawiałem się czy lakierować, czy polerować. Uchwyt z klamką biegów miałem oryginalnie nie lakierowaną, a klamkę i uchwyt hamulca kupiłem nowe czyli lakierowane. Ujednoliciłem to trochę i armatura wygląda tak.
Obudowa przełącznika była w paru miejscach pognieciona, ale udało się to wyprowadzić.





 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 22:15, 21 Sty 2018  
gregor19781978
******


Dołączył: 18 Paź 2017
Posty: 255
Przeczytał: 20 tematów

Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna


Fajnie wyszło gratki
Przełącznik chyba masz od rometa?
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 22:42, 21 Sty 2018  
Szczepan_dg
******


Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 147
Przeczytał: 18 tematów


Płeć: Mężczyzna


Nie jestem pewny. Jak kupiłem Simsona w Niemczech, to miałem sam przełącznik, bez obudowy. W Polsce z kolei, dokupiłem całą lampę razem z przełącznikiem. I teraz jest tak: Przełączniki różnią się budową, ale oba pasują do tej samej obudowy. Nie mam pojęcia czy taki ma być, czy obydwa nie są od SR2E...

Wydaje mi się, że te przełączniki były powszechnie stosowane w wielu motocyklach i motorowerach. Tutaj np. jest fotka elementu na Simsonie SR1:



Wiem, że były jeszcze wąskie, obejmujące kierownicę dookoła, ale jakie są właściwe dla rocznika 62` to nie mam pojęcia...


Ostatnio zmieniony przez Szczepan_dg dnia Nie 22:54, 21 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 23:15, 21 Sty 2018  
gregor19781978
******


Dołączył: 18 Paź 2017
Posty: 255
Przeczytał: 20 tematów

Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna


Według moich informacji wychodzi że przełącznik w wersji sr2e powinien być ten z obrazka czyli ze ściętym bokiem z przyciskiem
Podobne są w mz-tach
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 0:29, 22 Sty 2018  
Szczepan_dg
******


Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 147
Przeczytał: 18 tematów


Płeć: Mężczyzna


Faktycznie, teraz ten szczegół zauważyłem. Masz rację Smile
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 5:42, 22 Sty 2018  
gregor19781978
******


Dołączył: 18 Paź 2017
Posty: 255
Przeczytał: 20 tematów

Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna


A jak puszka na baterie?
Robiłeś coś z nią
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 7:57, 22 Sty 2018  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2684
Przeczytał: 49 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Wiem, że były jeszcze wąskie, obejmujące kierownicę dookoła, ale jakie są właściwe dla rocznika 62` to nie mam pojęcia...

W roczniku 62 mogą być dwa typy przełącznika świateł-albo wąski,tak jak w rocznikach 57-62,lub tez szeroki,z bocznym przyciskiem sygnału,a ten mocowany jest obejmą stalową na rurze kierownicy.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 10:39, 22 Sty 2018  
Szczepan_dg
******


Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 147
Przeczytał: 18 tematów


Płeć: Mężczyzna


Dziękuję za wyjaśnienie Smile

Z puszką jeszcze nic nie robiłem, ale pójdzie do ocynku.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 17:40, 22 Sty 2018  
gregor19781978
******


Dołączył: 18 Paź 2017
Posty: 255
Przeczytał: 20 tematów

Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna


U mnie w sr2e z 1962r i w tym 1963 był i jest taki

[link widoczny dla zalogowanych]
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 19:18, 22 Sty 2018  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2684
Przeczytał: 49 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


I to jest drugi model oryginalnego przełącznika świateł,
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 19:20, 22 Sty 2018  
gregor19781978
******


Dołączył: 18 Paź 2017
Posty: 255
Przeczytał: 20 tematów

Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna


tamten pierwszy jednak mi pasuję do tej wersji z dużym licznikiem
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Sr2 -> SR2E Szczepana Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 8 z 12  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następny
   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin