dropio
******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
|
|
Wszystko co Chcesz zrobić jest w jak najlepszym porządku.Pozostaje ustalenie luzów na wale korbowym,oraz wałku zdawczym- i tutaj należy zastosować podkładki regulacyjne o grubości 0,2mm-to jest luz który ustalono w tych miejscach,więc należy zaopatrzyć się w podkładki odpowiedniej średnicy,oraz tej właśnie grubości zastosować je tam gdzie powinny być.Operację tę dokonuje się z prawej strony karterów,po nagrzaniu gniazd łożysk palnikiem,czy też opalarką /przy tym jeśli nie chcesz nagrzać osi,warto na czop założyć kawałek rurki,lub też długą nasadkę 14,17,19/,łożysko przed montażem powinno mieć podgrzany specjalnym grzybkiem pierścień wewnętrzny,łożysko wbija się do oporu,daje ostygnąć,dobiera podkładki/w tym właśnie taką,jaki ma zostać luz/,po czym montuje się płytkę z simeringiem,wyciągając przed tym podkładkę 0,2.Może okazać się że wał,lub wałek nie dają okręcać się siłą ręki-tutaj należy złapać za punktak,i z lewej strony odbić -oczywiście w miarę potrzeby-wał korbowy,czy też wałek zdawczy-wymagany luz będzie zachowany.Przy okazji wymiany cylindra sprawdż jak wygląda dolot mieszanki, w przypadku zastosowania nowego garnituru-dopasowanie jest ważną sprawą.Oczywiście istotną sprawą jest również usunięcie gradu w karterze w miejscach gdzie występuje przepłukiwanie.
[url][link widoczny dla zalogowanych] Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych][/url]
|
|