W tym temacie będę srarał się wrzucać fotki i dodawać opisy kolejnych etapów reaniamacji mojego drugiego sr2.
Obecnie mam już złożony silnik wypolerowany i jestem w trakcie toczenia różnych niezbędnych pierdołek i sprawdzania wszystkiego co pójdzie w najbliższym czasie do chromu.
Wrzucam kilka zdjęć silnika.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A oto efekt końcowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
W silniku wymienione co się dało:
-wał nowy
-cylinder (szlif 1) wypiaskowany i pomalowany żaroodpornym utwardzony
-tłok nowy
-łożyska
-tarcze
-wałek z frezami nowy
-simeringi
-śruby
-głowica wypiaskowana
-zębatka łańcucha nowa
-wnętrzności w stanie idealnym wyciągnięte z silnika z malutkim przebiegiem (silnik był po raz pierwszy otwierany przeze mnie)
Ostatnio zmieniony przez SRmopLik dnia Wto 22:56, 10 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Śro 19:10, 11 Mar 2009
Adaśko
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdańsk Wrzeszcz Płeć: Mężczyzna
Że tak powiem "O_o". Kurcze, naprawde niesamowicie !
Jakim lakierem malowałeś cylinder .?
I jeżeli dobrze kojarzę, to sprzedajesz na Allegro pedały do sr-2
Cylinder został wypiaskowany później trafił do szlifu następnie pomalowany żaroodpornym lakierem APP z Allegro. Po pomalowaniu i wyschnięciu lakier można jeszcze zmyć rozpuszczalnikiem lub zwykłą 95 ale po wygrzaniu w tem. 200 stopni nic go nie rusza. W pierwszym simsonie nie wygrzewałem jako tako lakieru tylko przejechałem 30 km bez przystanku i lakier sam się wygrzał tym samym sie utrwardzając. Z tym zrobię tak samo choć przyznam że chodził mi pomysł wsadzania do piekarnika w domu podczas nieobecności żony, ale wolałem nie ryzykować
Tak pedały sprzedaję na Allegro jak Was interesują to po 15 zł moge Wam puścić, tak samo instalację elektryczna myślę że po 30 zł moge zrobić Tylko dla Was dwóch wyjątek.
CO do wału kupiłem raz na Allegro od gościa który zrezygnował z remontu simka a kupił wał w Niemczech. Co od jakości wykonania nie jestem przekonany, ale zobaczymy jak będzie chodził w razie czego mam drugi nowy ale z epoki w 100% lepiej wykonany jak na moje oko.
A tak na marginesie jakiś miesiąc temu na ALlegro były wały dwa o ile dobrze kojarzę i poszły jeden za 230 zł a drugi w okolicach tej ceny.
Dzisiaj w wolnej chwili skoczyłem do znajomego z migomagiem który pospawał mi kilka pierdół jutro zarzucę fotki.
Kompletuję też części które w najbliższym czasie trafią do chromu i ocynku.
oto fotki drugiego wału i części do chromowania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Fotka części z którymi jest zegarek przedstawia części do ocynku.
Pod warunkiem że go wygrzejesz, żeby utwardzić lakier ponieważ jeśli tak tylko pryśniesz to lakier mimo że wyschnie będzie łatwo dał się usunąć rozpuszczalnikiem lub benzyną. Poszukaj jeszcze a ja dla pewności dziś sprawdzę jak trzyma się lakier na sr2 przetrę trochę rozpuszczalnikiem i będę widział. Benzyna go nie rusza tak że myślę że z rozpuszczalnikiem też tak będzie.
To fakt, sam też silnik nie zagrzeje się do temperatury 200C żeby sam się wygrzał. Cylinder to co innego.
- Wysłany: Pią 15:55, 05 Cze 2009
szczwany_bolo ******
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bieniaszówka Płeć: Mężczyzna
Witam , od czego jest ta część widoczna na trzecim zdjęciu od góry ,ta co znajduje się pomiędzy wałkiem pedałow a śrubami ,obok klinków,Kupiłem simsonka w częściach i teraz go składam po odrestaurowaniu i nie wiem gdzie to ma być.
Element o który pytasz to "trzymadełko" linek sprzęgła i gazu.
Mocowany pod nakrętkę szpilki głowicy (cylindra) z lewej strony.
To magiczne "trzymadełko" służy temu aby linki pancerzem nie dotykały cylindra, ponieważ pancerz by się stopił a tak to dzięki "trzymadełku" zachowywany jest dystans między linkami a cylindrem.
A tak na marginesie w poniedziałek wysyłam części do chromowania do firmy GALUX w Żorach, z nadzieją że nie spiepszą roboty.
Ostatnio zmieniony przez SRmopLik dnia Pią 20:04, 05 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Pią 21:03, 05 Cze 2009
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Jak wrócą,prosimy o fachową ocenę,oraz ewentualne polecenie firmy,lub nie.
Ogólnie rzecz biorąc coś sobie tam grzebię przy mopedzie.
W zeszłym tygodniu wróciły do mnie części z chromowania, a dziś odświeżyłem wyczyściłem i nasmarowałem sprawdziłem wyzerowałem licznik.
Cyferki trochę krzywo ale tylko tak się ułożyły po nabicu na 400m ułożyły się w poziomie.
CO do chromów jestem zadowolony szczerze mówiąc myślałem, że gorzej to wyjdzie a wyszło całkiem nie źle, co do samego chomu też nie mam zastrzeżeń, chrom się nie rysa łatwo a i nie odpryskuje. Elelmenty już sporo wypalcowane więc się nie czepiać.
Oczywiście to nie wszystko, reszta pierdół już zamontowana lub gdzieś tam..................
Ostatnio zmieniony przez SRmopLik dnia Śro 21:32, 19 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 7
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach