Forum Simson Sr1, Sr2.  Strona Główna   Simson Sr1, Sr2.
Forum użytkowników Simson Sr1 oraz Sr2.
 


Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Galeria / Sr2 -> Odnowiony SR2E z 1960 r. Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
  Post Odnowiony SR2E z 1960 r. - Wysłany: Sob 13:46, 13 Cze 2009  
mirekkoszalin1



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Koszalin
Płeć: Mężczyzna


[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez mirekkoszalin1 dnia Sob 19:41, 13 Cze 2009, w całości zmieniany 18 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 15:14, 13 Cze 2009  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Mirku !Naprawdę dobra robota !Gratuluję,jak widzę maszyna w bardzo
dobrych rękach !Tak trzymać !


Ostatnio zmieniony przez dropio dnia Sob 15:15, 13 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 17:31, 13 Cze 2009  
mirekkoszalin1



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Koszalin
Płeć: Mężczyzna


Dzięki wiem nie trzeba. Ale mój moped wymaga jeszcze drobnych regulacji i usunięcia luzu na koszu sprzęgłowym. Co może być przyczyną zbyt dużego luzu, który element najczęściej ulega wyrobieniu?
proszę o poradę.
Pozdrawiam Mirek
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 18:09, 13 Cze 2009  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Czy łożysko wałka sprzęgłowego,chociaż nowe, nie powoduje tego,że pojawił się ten luz ? miałem to w swoim silniku również.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 18:56, 13 Cze 2009  
mirekkoszalin1



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Koszalin
Płeć: Mężczyzna


To nie jest luz od łożyska. Luz występuje miedzu wałkiem sprzęgłowym, tulejką suwliwą i otworem kosza sprzęgłowego. Ale nie wiem, który element jest zużyty. Który element jest najbardziej podatny na zużycie.
[link widoczny dla zalogowanych]
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 19:14, 13 Cze 2009  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Może trzeba by spróbować podstawić z drugiego silnika najpierw całość,
a potem poszczególne elementy, myślę,że da się coś wykluczyć !
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 19:32, 13 Cze 2009  
mirekkoszalin1



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Koszalin
Płeć: Mężczyzna


Dzięki za sugestie, ale nie mam żadnych elementów do takich prób. Gdybym znał nominalne wymiary poszczególnych elementów współpracujących- znałbym przyczynę luzów.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 20:04, 13 Cze 2009  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Na obecną chwilę nie potrafię podać co w prosty sposób należałoby zrobić, ale
postaram się to jakoś ustalić i wtedy podam wiadomość.
Jeszcze raz chcę powiedzieć,że chylę czoło przed tak wykonaną pracą.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 20:40, 13 Cze 2009  
mirekkoszalin1



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Koszalin
Płeć: Mężczyzna


Dziękuję za komplement, ale niedługo zaskoczę wszystkich przedwojennym Tornedo z Bydgoskiej Fabryki Rowerów i Motocykli Wilhelma Tornow.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 20:29, 14 Cze 2009  
SRmopLik
Administrator


Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: śląskie
Płeć: Mężczyzna


Mirek. Na prawdę włożyłeś kupę czasu serca i kasy w remont. Ładny sr tym bardziej, że w mojej ulubionej kolorystyce.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 16:01, 15 Cze 2009  
mirekkoszalin1



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Koszalin
Płeć: Mężczyzna


Dziekuję, Łukaszu z pewnością masz większe doświadczenie w Simsonkach.
Ja od 6 miesięcy szukam tłoka na 1 szlif i bez efektów. Może podpowiesz mi gdzie to można kupić.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 20:16, 15 Cze 2009  
SRmopLik
Administrator


Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: śląskie
Płeć: Mężczyzna


Co do doświadczenia, zapewne też masz już nie małe skoro tak ładnie odrestałrowałeś sr-a. Poza tym na forum są osoby przy których moja wiedza jest powiedział bym nie zbyt duża "dropio" szczególnie.
Mimo to każdemu z nas co chwilę sr-ki ukazują coś nowego czego nikt zupełnie się nie spodziewał i nie wiedział do tej pory, tak że alfy i omegi w ich temacie nigdy nie będzie....

Ja w obydwu silnikach mam tłok od tego gościa

[link widoczny dla zalogowanych]

Do wykonania tłoków nie mam zastrzeżeń. Na jednym zrobiłem na razie 320 km bez zarzutów, pierścienie nie dzwonią nic nie tłucze nic nie stuka nic nie puka, tłok nie puchnie podczas dłuższej jazdy 30 km bez przystanku z prędkością 30-40 km/h nic się nie działo z tłokiem choć szczerze mówiąc czekałem aż coś się będzie działo bo a tu nic to samo jeśli podczas gorących dni jeżdżę po moim miasteczku z prędkością 20 km/h gdzie chłodzenie jest nie wielkie i też nic się nie dzieje.

Tak na marginesie gościu posiada potężną wiedzę na temat tłoków, z resztą zapytaj o cokolwiek to dostaniesz wykład na 15 minut czytania.

No chyba że chcesz oryginalny tłok DDR to musisz szukać.

Swojego czasu daaaaaaaawno dawno temu jeździłem na tłoku od komara i też nie było problemu.

ps. gdzie zdobyłeś takie osłony aluminiowe przedniego zawieszenia?

też mam takie Laughing Laughing


Ostatnio zmieniony przez SRmopLik dnia Pon 20:38, 15 Cze 2009, w całości zmieniany 3 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Wto 17:17, 16 Cze 2009  
mirekkoszalin1



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Koszalin
Płeć: Mężczyzna


Łukaszu, dziękuję za namiary dot. nowych tłoków.
Oosłony przedniego zawieszenia były oryginalne, tylko porysowane, wymagały polerowania. Nie miałem możliwosci wykonania anodowania aluminium ( matowa powierzchnia ) więc wypolerowałem.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 20:42, 21 Cze 2009  
SRmopLik
Administrator


Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: śląskie
Płeć: Mężczyzna


Mirek co robiłeś z naciągami łańcucha?
Czy są to oryginały czy dorabiałeś sam?
Szprychy w chromie czy ocynk?

ps. do tych kluczyków ładnie pasował by forumowy wisiorek Laughing Laughing


Muszę jeszcze raz przyznać tak patrząc bardziej na szczegóły dobra robota i w moim stylu......


Ostatnio zmieniony przez SRmopLik dnia Nie 20:45, 21 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 12:46, 22 Cze 2009  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


[quote="mirekkoszalin1"]Dzięki wiem nie trzeba. Ale mój moped wymaga jeszcze drobnych regulacji i usunięcia luzu na koszu sprzęgłowym. Co może być przyczyną zbyt dużego luzu, który element najczęściej ulega wyrobieniu

Mirek ! Po rozmowach z ludżmi zajmującymi się naprawą silników-byli
to naprawdę fachowcym stwierdzili od razu,że uszkodzeniu podlega
wyłącznie kosz sprzęgłowy,pozostałe elementy które można by
podejrzewać o zużycie, tj.wałek sprzęgłowy i tulejka są hartowane,
utwardzane powierzchniowo,i w ich praktyce nie zdarzyło się aby
zachodziła potrzeba ich wymiany,tak,że wiadomość jaką mogę Ci
przekazać nie jest wesoła,kosz sprzęgłowy jest niestety do wymiany.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Sr2 -> Odnowiony SR2E z 1960 r. Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 3  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin