dropio
******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
|
|
Zajmuję się wyłącznie antykami,nie znam S50,więc różnic nie podam,ale z tego co się orientuję,silniki były robione tak,aby spełniały wymogi ówczesnego kodeksu drogowego,więc oczywistą sprawą było takie dobranie elementów,aby nie przekraczały dozwolonych prawnie szybkości,w Sperberze / Jastrząb / bardzo ważną rolę pełni układ dolotowy powietrza,jest on na tyle rozbudowany,że praktycznie nie ma miejsca na narzedzia,co najważniejsze-najmniejsza nieszczelność tego układu ma bardzo istotne znaczenie dla osiąganej mocy,w skrajnych wypadkach pracuje gorzej niż silnik SR2,dodam tutaj że wyposażony jest w czterobiegową skrzynię,niestety czwórka jest słaba,i czesto trzeba przełączyć na trójkę,/po prostym nie ma problemu,ale małe wzniesienie daje się natychmiast odczuć/, zużycie paliwa krztałtuje się na poziomie trzech litrów.72 rok był ostatnim w produkcji tego pojazdu,i w tymże roku zaczął schodzić z taśm produkcyjnych następca-Habicht-z silnikiem 3,6KM,w kolorze oliwkowym ,o zdecydowanie gorszych parametrach,ale zaliczano go do mokików-i on sprzedawał się już lepiej.
|
|