Witam, przez dłuższy czas nie gościłem na tym forum, ponieważ całą uwagę poświęciłem mojemu nowemu nabytkowi, mianowicie SHL M06T z 1960 roku. Wrzucam parę fotek w dniu zakupu, oraz po renowacji. Teraz mogę w końcu poświęcić więcej uwagi mojej dwójce SR2. Jak wiadomo, paru srok nie utrzyma się za ogon, więc miesiąc odpoczynku finansowego bierzemy się za mopedy!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
- Wysłany: Śro 17:07, 04 Lut 2015
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
miałem chwile zwątpienia, zwłaszcza, że owy model produkowany był przez 3 lata. Problem skompletować graty. Większość części jest sygnowana, części nie pasują od późniejszych shl-ek. Godziny spędzone na portalach aukcyjnych lub motobazarach. Ale na przyszłość, lepiej zakupić kompletną sztukę, aniżeli bawić się w układanki. W takim stanie zdekompletowania, połaszczyłbym się w przyszłości jedynie na jakiegoś Sokoła...
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach