nabyłem tego sperbera, co pokazywalem zdjęcia to już jest choroba....z tymi gratami. Za kazdym razem sobie mówię, że dość. Wystarczy chwila słabości, i już wiozę następnego w kombi w zwiazku z tym kilka pytań...
1.Kierunkowskazy: mam oryginalne, ale niezbyt ładnie wyglądają, czy zamienniki wyglądają tak samo? na oryginałach jest napisane made in germany...
2.Podstawa centralna, czy masz oryginal, czy zamiennik? są różnice?
3.Stacyjka, czy pasuje od jakiegoś innego modelu? z zamiennikiem miałeś do czynienia oferowanym na alledrogo?
4.Pokrowiec siedzenia: wygląda w Twoim na nowy, Czy był obszywany przez tapicera, czy gotowy wyrób? Czy w oryginale nie powinno być w tylnej części napisów?
5. kedra, która jest pomiędzy bakiem a lampą. U mnie jest sparciała, ale koloru białego. Skąd dorwałeś takową? czy od czegoś pasuje?
6. czym osiągnąłeś tak piekny efekt wizualny silnika? szkielkowanie?
Ostatnio zmieniony przez psycho-pablo2 dnia Wto 17:24, 24 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Wto 19:27, 24 Lut 2015
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Witam !
Hamuję się,jak mogę,aby nie kupować wiecej,gdyż zabrakło miejsca na przechowywanie pokażnego stadka,ale nie powiem,że nie interesuje mnie
jeden sprzęcik aktualnie wystawiany,lecz 700km w jedną stronę mnie odstrasza !
Co do Sperbera-kierunki,podstawkę centralną oraz stacyjkę mam z epoki,pasują od Schwalbe-wszystkie trzy, pokrowiec kupiłem z A...ro,a napis tylny usunąłem. Co do kedry,niemcy mnie opiepszyli,że nie jest oryginalna,powinna być jasna,ale taka siedziała przy zakupie,więc ją zostawiłem-coś takiego trzeba poszukać np.od Mz.Silnik nie był szkiełkowany czy też specjalnie czyszczony,oczywiście przekładka /ochrona łańcucha/ pod osłoną magneta była w kawałkach,i wymieniona została przez kolegę w D zajmującym się naprawą silnika.
Oczywiście gratuluję zakupu-to bardzo fajny pojazd-zawsze szerokiej drogi !!
jaki model teraz na celowniku, jeśli to nie tajemnica? Ostatnio załapałem kontakt z pewnym Mirkiem z Bełchatowa, który ma też ciekawe sprzęty, już odrestaurowane, oprócz 2 Sperberów ma BMW R71, Jawa Perak 250 1952r, IFA BK 350 1956r, AWO Simson Sport 250 1957r i bardzo ciekawe z wyglądu - skutery Berlin SR 59 2szt. Nic niestety na sprzedaż
- Wysłany: Nie 11:27, 01 Mar 2015
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Jest takie coś co mi się podoba,ale raz daleko ,a dwa cena;
[link widoczny dla zalogowanych]
A tak prawdę mówiąc rozważam zmniejszenie kolekcji,gdyż nie mieszczę się ze zgromadzonymi sprzętami.
I od tego nieużywania zepsuł się pedał, zniszczyła guma manetki i osłonka klamki ? Ale i tak to bardzo ciekawa oferta(bo lakier oryginał-czyż nie?) w bardzo nieciekawej cenie- o tak!!!
- Wysłany: Śro 7:43, 04 Mar 2015
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Rocznik oczywiscie fałszywy,a napędy licznika przy braku smarowania kończyły swój żywot przy 2tkm,w skrajnych przypadkach dochodziły do 5tkm,dzisiaj jest to argument,iż to oryginalny przebieg-dość często spotyka sie to określenie,co jest oczywistą nieprawdą.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 2 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach