Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Koszalin Płeć: Mężczyzna
Piotrze, dziękuję za informację o koszu sprzęgłowym. Faktycznie jest tak jak piszesz. W międzyczasie sprawdzałem u znajomego czy kosz sprzęgłowy ma utwardzane powierzchnie - nie ma . A więc szukam kosza.
Pozdrawiam
Mirek Koszalin
- Wysłany: Wto 21:37, 23 Cze 2009
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Sorry ! Ale nie masz wyjścia !
- Wysłany: Czw 18:51, 25 Cze 2009
mirekkoszalin1
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Koszalin Płeć: Mężczyzna
Witam Łukaszu, jesli chodzi o naciąg łańcucha, to jest oryginalny tylko oma odnowiony chrom. Szprychy niestety ocynkowane. A wisiorek do kluczyków naturalnie jest konieczny, tylko jak go kupić.
Ostatnio zmieniony przez mirekkoszalin1 dnia Czw 19:00, 25 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Czw 19:33, 25 Cze 2009
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Mirek ! Widzę,że brakuje Ci napędu szybkościomierza, oraz lusterka.
Mirek co robiłeś z naciągami łańcucha? - Wysłany: Pią 22:06, 26 Cze 2009
mirekkoszalin1
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Koszalin Płeć: Mężczyzna
Łukaszu, naciągi łańcucha są oryginalne. ja je odnowiłem przez chromowanie.
Szprychy niestety mam w ocynku - po prostu brakowało mi cierpliwości szukania chromowanych.
jesli chodzi owisiorek, to chętnie bym kupił ale gdzie?
Łukaszu, namiary na człowieka, który dysponuje tłokami są nieaktualne. Mam problem ze skontaktowaniem się z nim może masz aktualne dane kontaktowe.
Ostatnio zmieniony przez mirekkoszalin1 dnia Pią 22:19, 26 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Witaj Mirek.
Co do wisiorka wysłałem Ci prywatną wiadomość.
Co do tłoków poszukam numeru telefonu ponieważ gdzieś miałem zapisany. Jutro przejże wszystkie numery i jak coś dam znać, a jeśli nie będzie z nim kontaktu może na Łodzi coś się by znalazło no chyba że będziesz.
- Wysłany: Sob 21:32, 27 Cze 2009
mirekkoszalin1
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Koszalin Płeć: Mężczyzna
Witam Łukaszu, nigdy nie byłem na bazarze w Łodzi. Chociaz chciałbym to zobacyć. Już teraz wiem, że nie znajdę czasu by tam sie wybrać. Ale może ty znajdziesz dla mnie tłok z pierścieniami( 38,25 lub 38,50 )
Mirek jak tylko coś wpadnie w moje oko zaraz dam znać najlepiej jak byś mi wysłał swój nr tel.
- Wysłany: Wto 8:12, 04 Sie 2009
Odra1193
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wodzisław
Ja też odnawiam simka i zastanawiam się skąd wziąść te wzorki na ramę?
Pozdrawiam Dawid
- Wysłany: Czw 21:05, 13 Sie 2009
patryk487
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Płeć: Mężczyzna
zapomniałem bo ja mam sr2 z 59 roku i jestem już w trakcie składania, od kąd go kupiłem minęło niecałe 2 miesiące. Myśle że jeszcze 2 tyg. i będzie jeździć i dlatego ciekawi mnie to jak długo Tobie to zeszło
Pozdrawiam Patryk
Ostatnio zmieniony przez patryk487 dnia Czw 21:09, 13 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Ładny simsonek. Mam pytanie ile zajoł ci ten remont .
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez piotrfleiszer dnia Śro 13:17, 28 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Śro 14:33, 28 Paź 2009
mirekkoszalin1
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Koszalin Płeć: Mężczyzna
Witam, pracowałem nad nim 4 miesiące. Starałem się zrobić go dokładniej od wykonania fabrycznego no i oczywiście dokonałem pierwszej rejestracji w Polsce na podstawie dokumentu homologacyjnego wystawionego przez KBA (Kraftfahrzeug Bundestamt )
Jeździ od maja 2009 - przejechałem ok. 250 km ( tylko w dni słoneczne )
Mirek Koszalin
- Wysłany: Śro 14:37, 28 Paź 2009
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Mirku ! Mam pytanie; jakie dokumenty wymagali od Ciebie przy rejestracji oprócz ABE ?- no i umowy oczywiście !
- Wysłany: Śro 15:15, 28 Paź 2009
mirekkoszalin1
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Koszalin Płeć: Mężczyzna
Wirtam Piotrze,
do rejestracji przedstawiłem:
- tłumaczoną umowę kupna ( Simsona kupiłem w Niemczech)
- przetłumaczony Allgemeine Betriebserlaubnis
- babania techniczne do 1 rejestracji ( ważne aby Simson miał światło stopu )
- no i jakieś oświadczenie wypisane na miejscu o prawdziwości przedstawionych dokumentów
Taka procedura ma zastosowanie podczas pierwszej rejestracji pojazdu w czasie jego żywota. W byłym NRD Simsonki nie posiadały tablic rejestracyjnych. Simsonki posiadały jedynie " Registerschein für Kleinkrafträder"
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 2 z 3
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach