dropio
******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
|
|
Regulacja sprzęgła-odkręcamy dekielek lewej pokrywy,bywają również wersje bez niego,więc w tym przypadku należy spuścić olej,oraz odkręcić pokrywę sprzęgła,
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
Mamy dostęp do śruby regulacyjnej
[link widoczny dla zalogowanych]
Śrubę nalezy odkontrować-klucz 10 i wkrętak
[link widoczny dla zalogowanych]
Kolejna operacja to odczepienie sprężyny dżwigni sprzęgła,
[link widoczny dla zalogowanych]
Wygląd po usunięciu spręzyny,-dżwignia jest dopychana do przegrody siłą spręzyn docisku sprzęgła,sprawdzamy,czy daje się odsunąć od przegrody na 2 do 4 mm
[link widoczny dla zalogowanych]
Ten dystans regulujemy wstępnie śrubą regulacyjną umieszczoną na koszu sprzęgła,do momentu uzyskania wymaganego luzu,odpychając od przegrody dżwignię sprzęgła palcem
[link widoczny dla zalogowanych]
Następnie zakładamy spręzynę,i wstępną regulację sprzęgła mamy gotową,kontrujemy śrubę regulacyjną kosza,zakręcamy dekielek /lub pokrywę sprzęgła/-to tyle co da się wyregulować w silniku,
[link widoczny dla zalogowanych]
Dokładną regulację sprzęgła ustawiamy śrubą regulacyjną pacerza przy manetce,tak,aby skok jałowy dżwigni sprzęgła wynosił ok.3mm
[link widoczny dla zalogowanych]
Prawidłowe działanie sprzęgła zależy w dużej mierze od stanu kosza sprzęgłowego,jeżeli ma on wyrobienia widoczne na foto,powinny być one usunięte /napawanie,przeszlifowanie-w zależności od rodzaju zastosowanego kosza
[link widoczny dla zalogowanych]
Znaczenie ma również tak ułożenie linek / sprzęgło,biegi /jak też ich przesmarowanie - nawet nowych,dobrze wykonane czynności obsługowe powodują bardzo lekkie i precyzyjne działanie sprzęgła.
|
|