dropio
******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
|
|
Cześć Robert !
Oczywiście,że należy je wyprostować,zrobisz to w imadle,przy użyciu młotka gumowego,lub bezodrzutowego,jeśli nie posiadasz takich,może być zwykły,ale taki conajmniej 0,5-1,0 kg,zamocujesz 2/3 korby w szczękach ochronnych,lub w twardych klockach,tak,aby nie było śladów na korbie,po jej ściśnięciu w szczękach,bijesz w wystający element poprzez twardy klocek tak , aby korba była prosta,lub też lekko odgięta na zewnątrz, po tej operacji korbę trzeba przyłożyć do miejsca jej pracy, i sprawdzić odległość od pokryw,oraz tłumika,gdyż tam także wygięta korba czasami uderza.W tym temacie polecam Ci podłożenie podkładki M8 Nord-lock,lub innej firmy pod śruby korb-nie jest to duży wydatek,ale po ich zastosowaniu NIGDY korby same się nie poluzują,/a lubią to robić/-to trzeba zrobić i to koniecznie!
|
|