Forum Simson Sr1, Sr2.  Strona Główna   Simson Sr1, Sr2.
Forum użytkowników Simson Sr1 oraz Sr2.
 


Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Kupię -> Wahacz tylny osłona łańcucha Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
  Post  - Wysłany: Nie 23:42, 21 Mar 2010  
s-i-m-e-k
******


Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna


Pojawiło się coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
Może mój jest właśnie taki, ale patent nie jest głupi, tylko te średnice?
Pozdrawiam,
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Śro 23:25, 16 Lut 2011  
FANTAZMA
******


Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kluczbork
Płeć: Mężczyzna


Mam 3 silniki z wałkami na klin. Z czego jeden na 99% rozbierałem ja jako pierwszy. Wałek jest identyczny jak ten z wielowypustem, tylko ma inne końcówki. Korby pasują bez problemu z komara. Mam też simsona z długim sygnałem podłączonym bezpośrednio pod zapłon i działa. Na sygnał nie mogę być pewnym że to rozwiązanie fabryczne, ale wałek raczej tak. Te elementy występują w simsonie z roku 1960 sr2e

Pozdrawiam!
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Czw 12:26, 17 Lut 2011  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Jak możesz,wstaw foto takiego wałka,jest to napewno rzadko spotykane.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Czw 19:25, 17 Lut 2011  
psycho-pablo2
******


Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Częstochowa/Zawiercie
Płeć: Mężczyzna


możliwe że takie wałki wychodziły oryginalnie. Ja spotkałem się z napawanymi, wytoczonymi i wyfrezowanymi na przykład komara. Bardzo ładna robota, praktycznie nie do poznania. Jedynie, co mnie zastanowiło, to mały szczegół. W wałkach, gdzie jest wieloklin, czy to w simsonach, czy w nowszych typach komarów(na rozrusznik), jest nawiercone miejsce na stożkową śrubę od ściągacza. W komarowskich nie ma potrzeby używania ściągacza, bo po wyjęciu klinów wychodzą z minimalnym luzem. W tym przerabianym wałku zauważyłem takowe nawiercenia na wspomnianą wcześniej śrubę, co wg mnie było rozwiązaniem zbytecznym.

FANTAZMA napisał:
Mam 3 silniki z wałkami na klin. Z czego jeden na 99% rozbierałem ja jako pierwszy.

Nie kwestionuję, że byłeś pierwszy w rozbiórce, to naprawdę fajna sprawa. Ale czasami trafiali się fachowcy, którzy zamiast rozpoławiania śrubokrętem, czy siekierą, używali ściągaczy i porządnych kluczy, nie wyrządzając przy tym silnikowi żadnej szkody, i wszystko sklejając na koniec hermetykiem:) Podłączam się do prośby Piotra o wrzucenie zdjęć tego wałka.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Czw 19:35, 17 Lut 2011  
FANTAZMA
******


Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kluczbork
Płeć: Mężczyzna


Wałki nie mają dziurki na ściągacz. Jutro postaram się wrzucić fotkę. Jeden taki wałek właśnie jakiś tydzień temu zamontowałem do jednego silnika simsona.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Kupię -> Wahacz tylny osłona łańcucha Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Idź do strony Poprzedni  1, 2
   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin