Forum Simson Sr1, Sr2.  Strona Główna   Simson Sr1, Sr2.
Forum użytkowników Simson Sr1 oraz Sr2.
 


Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Inne motorki w naszym posiadaniu -> SHL M11W 1967r.
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
  Post SHL M11W 1967r. - Wysłany: Pon 20:24, 04 Gru 2017  
Szczepan_dg
******


Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna


Hej. Dzisiaj wszedłem w posiadanie SHL-ki M11W z 1967r. Trafiła się całkowicie kompletna sztuka, w oryginalnym lakierze oraz dokumentami. Stan oceniam na bdb jak na 50 letni motocykl, więc prace ograniczą się do konserwacji stanu zastanego. Gruntowne czyszczenie, zabezpieczenie ognisk korozji oraz przegląd i uszczelnienie silnika. Niestety to jedyne zdjęcia jakie na razie posiadam. Wkrótce dodam więcej. Pozdrawiam.




Ostatnio zmieniony przez Szczepan_dg dnia Pon 20:30, 04 Gru 2017, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 21:15, 04 Gru 2017  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Pogratulować !

PS. Jak będziesz załatwiał osłonę łańcucha-pamiętaj-wyłącznie oryginalna !


Ostatnio zmieniony przez dropio dnia Pon 21:18, 04 Gru 2017, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 21:47, 04 Gru 2017  
Szczepan_dg
******


Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna


Facet zaręcza, że ją ma na 100%, ale chwilowo nie może znaleźć. Mieszka rzut beretem ode mnie i ma dzwonić jak ją znajdzie. Jeśli nie to będę musiał poszukać na własną rękę. To jedyny brak w motocyklu na chwilę obecną. Za cel postawiłem sobie 100% orginalności. Mam nadzieję że się to uda. "Elka" będzie natomiast musiała poczekać na ukończenie remontu Simsona i na mój powrót do kraju, więc jeszcze chyba długo Smile

PS. Piotr to nie jest ta z walniętą ramą o którą pytałem. O dziwo trafił się dużo lepszy egzemplarz i to duuużo bliżej! Smile
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Wto 7:52, 05 Gru 2017  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Wiem,że to nie ta -bez Wiatra-i to jest OK!
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 14:31, 17 Gru 2017  
Szczepan_dg
******


Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna


Piotrze to też jest Wiatr. Obiecałem więcej fotek:









Kilka elementów nie jest orginalnych, więc znów będą niekończące się poszukiwania... Coś w końcu trzeba robić Very Happy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 16:52, 17 Gru 2017  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Prezentuje sie calkiem dobrze-zostanie w oryginale - chyba.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 15:22, 18 Gru 2017  
Szczepan_dg
******


Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna


Tak mam zamiar ją właśnie zrobić. Blacharkę oczyścić z rdzy, prysnąć miejscowo epoksydem, dopasować lakier, zamalować i całość delikatnie przepolerować. Tylny błotnik do spawania, ale pod rejestracją więc nie będzie to bardzo widoczne. Chromy w większości wystarczy oczyścić. W silniku zrobić przegląd i potraktować jakimś kwasem do oczyszczenia. Skompletować orginalne części i założyć nowe ogumienie.
Spróbuję również wyciągnąć małą wgniotkę na baku i wyremontować go w środku.

Zastanawiam się tylko, czy na orginalnym lakierze powinno się poprawiać szparunki i np. nr. rejestracyjny na błotniku. Chyba lepiej byłoby zostawić to tak jak jest... Jak myślicie?
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 16:27, 18 Gru 2017  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Plan bardzo dobry !Wgniotkę można dać fachmanowi,który naprawia blachy po gradzie,gdyż samemu zapewne nie łatwo będzie to usunąć,zbiornik jak ma rdzę w środku,warto oczyścić i zabezpieczyć-to jest zawsze dobre posunięcie.Szparunków i rejestracji nie ruszaj-dają oryginalny wygląd patyny pojazdu,a poprawione to już nie to samo.Silnika z zewnątrz nie ruszaj,wygląda bardzo dobrze.Jak ma być w patynie-niech będzie,ale mechanicznie musi być tip-top.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 17:06, 18 Gru 2017  
MD2



Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: slaskie
Płeć: Mężczyzna


piknie !!! czyszczenie i delikatna polerka gdzie trzeba i tak zostaw. Jesli opony nie są popękane (jesli stal dlugo bez powietrza to na oponach bedą slady zmeczenia) to smialo mozesz na nich dalej jezdzić, kiedyś guma to byla prawdziwa guma a nie jak dzis mieszanka nylonu, utwardzaczy i pieron wie czego jeszcze.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 17:37, 18 Gru 2017  
Szczepan_dg
******


Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna


Muszę się im dokładniej przyjrzeć, ale raczej nie będą to orginalne opony. Jazda te 90km/h na kilkudziesięcioletnich oponach mnie przeraża. Jednak względy bezpieczeństwa muszą być zachowane. W Simsonie 2 opony pozornie wyglądające na dobre, po napompowaniu rozpruły się na bieżniku.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 19:42, 18 Gru 2017  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


mieszanka nylonu, utwardzaczy i pieron wie czego jeszcze.

Sadzy oczywiście ! spróbujcie napompować dętkę z PRL,i z PRC-tutaj najlepiej widać jakość,czasami nawet po tygodniu.
Co do opon-tutaj nie ma kompromisu-czy 30,czy też 90 km/h defekt opony szzcególnie w jednośladzie dobrze nie rokuje !
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 21:12, 26 Maj 2018  
Szczepan_dg
******


Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna


Na urlopie w Polsce udało się znaleźć jeden wolny wieczór na montaż iskrownika i pierwsze odpalenie Elki. Wymaga jeszcze regulacji wolnych obrotów i troszke ją zalewa ale ma siłę i chęć jeździć:

https://www.youtube.com/watch?v=Va-NXgULTjs&feature=youtu.be
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 8:19, 27 Maj 2018  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Gratuluję !-coraz bliżej do końca !
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Inne motorki w naszym posiadaniu -> SHL M11W 1967r. Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin