dropio
******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
|
|
To teraz; odkreć nakrętkę M8x1 zębatki-LEWY GWINT-ściągnij zębatkę zdawczą,odkręć osłonę łożyska,nakręć nakrętkę M8na wałek, pociągając ją zobacz jak duży luz występuje.weż nasadkę dopasowanego klucza do zewnętrznej średnicy łożyska i bardzo delikatnie,wielorazowo,sprawdzając co uderzenie,kasuj luz na wałku zdawczym,kiedy osiągnie on 0,2mm,sprawa jest opanowana,o ile przebijesz,tak,że luz zginie masz problem,bo trzeba spuścić olej,zdemontować lewą porywę,zdemontować całe sprzęgło,i dopiero w tym momencie, korzystając z punktaka odbijesz wałek zdawczy-więc jesteś w stanie ustalić właściwy luz- lepiej się pobawić,niż narobić sobie zbędnej pracy,luz jest właściwy-można składać pozostaje założenie właściwej podkładki dystansowej , tak aby luz się nie pojawił ponownie jeżeli nie masz takowej,trzeba ją dorobić-z braku laku wezmiesz np. opakowanie po mleku/TETRAPACK/wytniesz odpowiedni krążek,sprwdzisz,czy wyrównał brakujący dystans-musi być na równo z karterem-w tym momecie będzie gotowe-zmontować wszystko,i po sprawie.
PS.Zachowaj czystość przy tych operacjach,gdyż jest to niezmiernie istotne dla długotrwałej pracy silnika,przed demontażem pokrywy simera wszelkie zanieczyszczenia MUSZĄ być usunięte-wydrapać piach który w tym miejscu zawsze się gromadzi i wymyć dokładnie benzyną ekstrakcyjną,lub płynem do czyszczenia hamulców.
|
|