Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Witam !
Tłumik z fotek nie jest oryginałem / dziwnego typu przegrody /,jeśli ma być nowy najlepiej zakupić u Hartmana tłumik krótki,co prawda posiada pięć przegród,ale zawsze jest lepszy od niewiadomej jakości używki,lecz i ten będzie wymagał drobnej przeróbki otworów na wlocie spalin ,a obejrzeć o co chodzi trzeba w linku Pawłowskiego.Tego typu wkład można bezproblemowo wykonać we własnym zakresie z pręta M6 ,sześciu blach Inpostu,oraz 14 nakrętek M6.Spawanie nie jest konieczne,lecz na pewno nie zaszkodzi.
Nabyłem jednak ten tłumik. Wyglądał na oryginalny, tym bardziej że pasuje z wymiarami. Przegrody też nie wyglądają że były przerabiane, spawane. Pozostaje w takim razie szukać dalej lub zrobić wg Pawłowski link.
- Wysłany: Nie 8:55, 07 Lip 2019
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Skoro tłumik został nabyty,śmiało można go założyć,gdyż klang jego będzie jak najbardziej oryginalny,ja bym już jego nie przerabiał,przy montażu do pojazdu pod tylny wieszak tłumika niezaleznie czy w nowym chromie,czy też w oryginale wytnij ze starej dętki pasek o trochę większej szerokości jak obejma skręć go tak,aby pasek gumowy nie pozwalał tłumikowi przecierać powłoki galawnicznej.Ma to dodatkowo znaczenie oprócz wizualnego-jak przyjrzysz się tylnemu zawieszeniu tłumika - skręcony jest on na stałe z jego tylnym uchwytem dospawanym do ramy,zaś sam silnik zawieszony jest elastycznie /bywa,że teoretycznie/w ramie-taki montaż nie wpływa dobrze na to połączenie-silnik ma możliwość drgań,tłumik niestety nie,więc guma w tym miejscu może niewiele zmieni,ale zawsze to bardziej elastyczne połączenie.
PS.Nie mogłem wcześniej odpisać,gdyż toczyłem walkę o własne życie.
Czy guma pod obejmą pod wpływem temperatury nagrzanego tłumika nie przypali do powłoki tłumika?
Panie Piotrze zdrowia życzę!!
- Wysłany: Nie 18:47, 07 Lip 2019
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Jeśli chodzi o gumę w tym miejscu sprawdza się ona doskonale,kiedyś otrzymałem elegancko docięty pasek skóry z zaleceniem zamontowania pod spodem opaski, aby nie poniszczyć chromu co oczywiście wykonałem.Po pół roku eksploatacji skóra w tym miejscu się spiekła,następnie zesztywniała oraz skurczyła ,i przy pierwszym demontażu sama się rozpadła,dlatego więc polecam to co stosuję samemu od dłuższego czasu,i co sprawdza się doskonale w praktyce.Jeszcze słowo o zakupionym przez Pana, Panie Grzesiu tłumiku-we wcześniejszym poście stwierdziłem,iż tłumik nie jest oryginalny-po dokładnym obejrzeniu pańskiej fotki stwierdzam,że się pomyliłem,gdyż tłumik wygląda na oryginał, i chociaż miałem ich kilka w swoich rękach,ale żaden z nich nie posiadał takich przetłoczeń na sześciu blachach-widać z tego niestety,że wszystkiego na temat nie wiem,ale wolę do tego się przyznać,niż grać eksperta,czy też wyrocznię.
Cieszę się zatem niezmiernie Panie Piotrze że trafiłem z tłumikiem tym bardziej że kosztował mnie... 30 zł...
Gumę jak najbardziej zastosuje, zastosuje również w moim Sr2. Nikt nie jest nieomylny, a Pana cenię i szanuję...Pozdrawiam!!!
Dzień dobry. Mam okazję nabyć na all...licznik z oryginalną linka w patynie....tylko pytanie czy cena 200 zł jest warta. Stan podobno bardzo dobry. W zal. foto
][URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/675514ae020a2cbf][/URL
Ostatnio zmieniony przez grisza78 dnia Sob 6:27, 13 Lip 2019, w całości zmieniany 2 razy
- Wysłany: Sob 7:27, 13 Lip 2019
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Dzień dobry. Przygotowałem elementy do chromowania i ocynku. Chciałem zapytać czy części są prawidłowo posortowane. Dodam że brakujące na zdjęciach: korby, stelaż siodełka, sprężyny siodełka, szprychy i dzwonek są gotowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez grisza78 dnia Śro 13:03, 25 Gru 2019, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Śro 19:41, 25 Gru 2019
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Dwa elementy ściągnij z góry na dół;-mocowanie siodełka na sztycy,i tylny wspornik tłumika-to ma być w ocynku.
Witam.
No cóż, czasu coraz mniej, ale walczę. Kompletuje brakujące elementy, odebrałem ostatnio części po niklowaniu. Szukam obecnie linkarza co by w oryginalnych pancerzach linki dorobił.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 3 z 4
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach