Forum Simson Sr1, Sr2.  Strona Główna   Simson Sr1, Sr2.
Forum użytkowników Simson Sr1 oraz Sr2.
 


Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Galeria / Sr1 -> Simson SR1 1957 Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
  Post Simson SR1 1957 - Wysłany: Pon 22:47, 03 Maj 2010  
motonita
******


Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów




Witam

Na forum jestem nowy a w simsonach zielony. Mam za to ilka jednosladów i kilka samochodów.

No ale nic chciałem sie pochwalic, simson SR1 z 1957 roku, orginalne malowanie lakier, jezdzi działa swieci.


I z racji ze sie na simsonach nieznam prosił bym o wycene tego sprzeta, chce wiedziec czy przepłaciłem czy nie:)
PODKRESLAM SIMSON NIE JEST NA SPRZEDAZ!
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Wto 14:39, 04 Maj 2010  
psycho-pablo2
******


Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Częstochowa/Zawiercie
Płeć: Mężczyzna


zapodaj zdjęcie w galerii, ocenimy i oszacujemy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Wto 15:40, 04 Maj 2010  
motonita
******


Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów




rzecz w tym ze niemoge bo jestem nowym urzytkownikiem...

jak ktos chce pomoc to moje gg 2971579








edit:po napisaniu 3 postów możesz wklejać zdjęcia, no ale w odpowiedzi na Twoją wiadomość przeniosłem temat we właściwe mu miejsce
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Śro 21:46, 05 Maj 2010  
sr21958
******


Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Odolanów
Płeć: Mężczyzna


No ładna ta jedyneczka.

PozDDRawiam
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Śro 23:05, 05 Maj 2010  
s-i-m-e-k
******


Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna


Bardzo ładna i chyba jedyna jak dotąd z dobrym przednim błotnikiem, całe skrzydełka boczne i cały nosek dolny, bardzo rzadko spotykane.
Pozdrawiam,
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Śro 23:16, 05 Maj 2010  
s-i-m-e-k
******


Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna


Ta sztuka to na prawdę "sztuka", ma bardzo rzadkie siodło ze sztycą spawaną poziomo oraz oryginalny napęd licznika, długie korby, pedały z odblaskami szklanymi, pokrywę magneta bez napisu i wiele innych charakterystycznych detali.
Czy możesz dać foto kierownicy z licznikiem oraz manetkami?
Pozdrawiam, Smile
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Czw 8:54, 06 Maj 2010  
KaliSIuBP
******


Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna


Ubytki w lakierze są niewielkie . Ważne że jest kompletny Wink
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Czw 17:55, 06 Maj 2010  
motonita
******


Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów




s-i-m-e-k
a mozesz dokonca wyjasnic o co chodzi z tym siedzeniem?

albo odezwij sie na gg: 2971579
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Czw 19:53, 06 Maj 2010  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Motonita ! Czy możesz zrobić zdjęcie siodła od dołu ? Nie musi być aż tak wielkie ,ale aby było czytelne.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Czw 20:52, 06 Maj 2010  
s-i-m-e-k
******


Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna


Siedzenie wygląda podobnie do typowego sr1, ale jego konstrukcja jest inna. Nie mam na myśli czy lepsze czy gorsze, jest rzadkie.
Sztycę stanowi rura z poziomo przyspawanym wspornikiem do nasadzenia siodła. Standardowo jest to rura ze zwężonym końcem u góry do montażu siodła.
Pozdrawiam,
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 12:30, 08 Maj 2010  
OldKrakMoto



Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna


Super sr 1 ! "(...)z racji ze sie na simsonach nieznam prosił bym o wycene tego sprzeta, chce wiedziec czy przepłaciłem czy nie:)(...)" Z wyceną jest zawsze problem, zależy czy masz do niego papiery, jaki stan jest silnika, ile trzeba zainwestować w uzupełnienie oryginału. U Ciebie zauważyłem brak rollgaz-u , alu osłon gaźnika. W podobnym stanie ale w gorszym lakierze poszedł na alle za 2500, tyle że nie wiadomo czy "zaufani" sprzedającego nie podbili jej sztucznie - w co ja osobiście bardzo wątpie
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 20:44, 05 Wrz 2010  
motonita
******


Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów




No niestety nie mam papiera, jedynie oswiadczenie sprzedajacego o legalnosci pochodzenia, w tym przypadku nie bedzie problemu z rejestracja,

Przepraszam, ze niezrobiłem zdjec w ten weekend ale miałem zlot zabytków i.... no zabrakło czasu:) w przyszły sie poprawie:)


http://www.retroforum.fora.pl/ogolne,3/i-runda-mppz-stalowa-wola-6-9-maj-2010,498.html
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dzis simson odpalił...

Jezdzi swieci gra i buczy:)

czyzby teraz przyszła kolej na zółte rejestracje?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

chwale sie u niemcooof tez:)


Ostatnio zmieniony przez motonita dnia Wto 13:59, 23 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 15:41, 04 Lip 2011  
motonita
******


Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów




kolejny zlot był troszeczke pechowy....

zlot jakies 10 km od domu mysle wezme i pojade..... zabralem kolege ze soba co by pomogł mi komara dowiesc.... komar miał troche objekcji (z 10 postojów)ale dojechalismy.... zgasiłem simsona i.... i @#$%^&*( i złapało pierscienie.... najgorsze jest to ze niewiem czemu... oleju było nawet zaduzo.... trasa nie jakas meczaca... pierscionki ruszyły ale zaczeły dzwonic... i tutaj moje pytanie... czy pierscionki od S51 pasuja do SR1?

pekla mi tez linka gazu ale to problem mniejszy bo była od s51... itu kolejna prozba... poszukuje pancerza linki gazu do SR1
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 18:46, 04 Lip 2011  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Sprawę pierścieni wyjaśnić moze jedynie demontaż cylindra i wtedy można określić jaki tłok z jakimi pierścieniami jest zamontowany - w jedynce mogą być tak 2 mm jak i 2,5 mm szerokości ,pierścień jest takim elementem,który łatwo jest dopasować-ważna jest jego średnica,sprawdzić można to mierząc srednicę cylindra. Linki najlepiej wymienić w komplecie,aby uniknąć dalszych awarii,są do kupienia na allegro.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Wto 9:33, 05 Lip 2011  
motonita
******


Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów




dziekuje slicznie za rade....

ten zlocik był nieszczesliwy....
na komara jakis gap widz mi usiadł i połamał stopki...
simson mi sie przytarł....

wogole z tym przytarciem to dziwna sprawa.... tyle jezdzilem i nic... a tu zonk...
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Sr1 -> Simson SR1 1957 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 3  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin