Forum Simson Sr1, Sr2.  Strona Główna   Simson Sr1, Sr2.
Forum użytkowników Simson Sr1 oraz Sr2.
 


Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Pozostałe -> pierwsze kroki
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
  Post pierwsze kroki - Wysłany: Wto 20:05, 16 Mar 2010  
Geckos



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: B-B
Płeć: Mężczyzna


Tak na początek Razz od czego zacząć ? od mechaniki, elektryki, blacharki? od przygotowania i zaopatrzenia się w ...?? Czy to ma jakieś znaczenie od czego się zacznie czy iść po kolei?
Pozdrawiam
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Wto 20:36, 16 Mar 2010  
SRmopLik
Administrator


Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: śląskie
Płeć: Mężczyzna


Temat rzeka.
Każdy zapewne ma swoje sposoby remontowania ( restałrowania ) moplika, myślę, że nie ma to znaczenia od czego zaczniesz, ponieważ i tak nie będziesz się trzymał planu. Dużo też zależy co i jakim stopniu wykonasz sam, ale i od innych ludzi np, chromowanie, piaskowanie ( jeśli przewidujesz ), no i nie należy zapomnieć o kwestii finansowej. Musisz też wiedzieć co chcesz osiągnąć finalnie, czy będziesz fanatycznie dążył do uzyskania jak największego stopnia oryginalności czy nie. Jakimi dostępnymi częściami będziesz lub już dysponujesz.
Jednak wracając do Twojego pytania podejrzewam, że i tak będziesz robił wszystko na raz, gdyż nie będziesz patrzył na ramę którą będzie można malować jednocześnie czekając na części do silnika, ponieważ zaplanowałeś najpierw jego złożenie.
Tak było i jest bynajmniej ze mną.
Tyle co do remontu, jednak składanie moplika to już jak leci, zaczynając od ramy.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Wto 21:03, 16 Mar 2010  
Przemek



Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Cieszyn
Płeć: Mężczyzna


Osobiście zacząłem od mechaniki, konkretnie silnika. Nic tak nie potrafi załamać (by nie użyć mocniejszego słowa Wink ) jak objeżdżający klucz czy fontanna oleju na nowym lakierze. Można odpalać silnik na klocku za pomocą wiertarki, ale to na dłuższą metę i tak pokaże tylko tyle, że silnik działa. Pozostaje kwestia biegów, pracy pod obciążeniem itp. Jak już jako tako pracował, zacząłem poszukiwania brakujących elementów. Gdy już wszystko było, to samo przygotowywanie do blacharki, blacharka i lakierowanie było formalnością Smile Pociągnięcie elektryki natomiast, to chwila-moment na sam koniec Wink
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Wto 21:29, 16 Mar 2010  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Przemka rady popieram, bo zacząć należałoby od zrobienia mechaniki i to kompletnie,sprawy estetyczne to finał remontu-wiadomo,ze wszystko jest w porządku jeżeli chodzi o sprawy napędu-kosmetyka zależeć będzie od wszelkich możliwości inwestora.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Pozostałe -> pierwsze kroki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin