Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Katowice
Witam, jestem posiadaczem SR2 z 1959 roku, jednak nie jest to ideał, usilnie poszukuje do niego części już od x lat, mam nadzieję że może ktoś z was ma coś na sprzedaż.
- Wysłany: Czw 20:44, 23 Sie 2012
MLYNEK ******
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
Witam
napisz czego poszukujesz posiadam sporo czesci do sr2
pozDRRawiam
- Wysłany: Wto 19:57, 28 Sie 2012
rider-bieszczaders
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
pisz co potrzeba
- Wysłany: Nie 18:34, 02 Mar 2014
galad
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Katowice
przedstawiam wam zdjęcia mojego Mopeda
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Świece z epoki, część z wystającym nyplem, część bez, te z wystającym nyplem to chyba są z malucha.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
- Wysłany: Pon 20:30, 03 Mar 2014
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Mopedy w tym kolorze były produkowane w końcówce lat 50-tych,i są rzadkimi egzemplarzami bardzo poszukiwanymi-myślę tu o oryginalnym lakierze,gdyż Twój najprawdopodobniej jest przemalowany/brak szparunków/,generalnie ładna sztuka-gratuluję !
- Wysłany: Czw 18:02, 06 Mar 2014
galad
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Katowice
Tak był lakierowany, ale jak zdobędę resztę brakujących części, simek idzie jeszcze raz do lakierowania. Zdobyłem wczoraj jedna korbę, prawą i ciesze się z tego powodu jak dziecko, bo szukałem kilka lat, teraz jeszcze lewa i będzie miodzio. Słuchajcie czy wysokość cylindra różniła się w sr2, bo kupiłem tłok i kurcze wystaje poza cylinder jakieś 3 mm i wali w głowicę, a facet zapewniał że to od sr2.
- Wysłany: Czw 19:59, 06 Mar 2014
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Cylindry mają zawsze jeden wymiar,i pod nim potrzebna jest papierowa uszczelka,jeśli tłok wychodzi poza cylinder, niestety jest to jego wina /albo Tuska/ najłatwiej to sprawdzić stawiając obydwa tłoki obok siebie,porównać ich wysokość,oraz otwór w którym siedzi sworzeń-da to natychmiast odpowiedż w czym tkwi problem.
Nie chcę być głupio mądry ,ale z uwagi na własne bezpieczeństwo wymień przednie widełki....
Twój pojazd jest nieco ''dłuższy'' od seryjnego......grozi to pęknięciem głównej sztycy w główce ramy i poważną glebą........
Widelec nie jest drogi i łatwo osiągalny.........
Ogólnie ładny materiał do remontu,Pozdrawiam! Powodzenia!
- Wysłany: Pon 19:08, 10 Mar 2014
galad
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Katowice
Zakupiłem przednia lampę, teraz czekać trzeba na pana listonosza.
- Wysłany: Czw 17:18, 10 Kwi 2014
galad
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Katowice
Zdobyłem kolejna korbę i mam już komplet, teraz mogę się brać za remont drugiego silnika.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach