Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Busko Zdrój Płeć: Mężczyzna
Witam wszystkich miłośników sr1, sr2 sr2e.Jestem tu poraz pierwszy. Posiadam dwa simsonki.Jeden to sr2 z 1958 po dziadku a drugi kupiłem w styczniu sr2e z 1962.Przedstawie wam pare fotek. Pozdrawiam
Simson Sr2 1958 r.
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-04-01
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-04-01
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-04-01
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-04-01
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-04-01
Simson sr2E z 1962 r.
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-04-01
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-04-01
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-04-01
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-04-01
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-04-01
Ostatnio zmieniony przez borys dnia Nie 14:48, 01 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Witam, kolejnego posiadacza klasyków. Trochę roboty przed Tobą ale to akurat sama przyjemność. Pozdr
- Wysłany: Nie 17:19, 01 Kwi 2012
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Witam również ! ale nie widzę żadnego silnika-czyżby ich brakowało ?
- Wysłany: Nie 17:41, 01 Kwi 2012
borys ******
Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Busko Zdrój Płeć: Mężczyzna
Witam równiwż.Silniki są tylko odkręcone. Przy sr2 nachodzie ,ale mała kąpresia a przy sr2e zatarty.
- Wysłany: Nie 18:06, 01 Kwi 2012
borys ******
Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Busko Zdrój Płeć: Mężczyzna
Piękne sr1. Szczegulnie ta niebieska.
- Wysłany: Wto 19:07, 10 Kwi 2012
borys ******
Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Busko Zdrój Płeć: Mężczyzna
Witam wszystkich.Dziś rozebrałem swoje sr2e.I jestem załamany. Sami zobaczcie....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pęknięta z lewej strony sprężyna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziura w przednim wachaczu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Noi serce które nie żyje(zatarty)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez borys dnia Wto 19:20, 10 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
- Wysłany: Wto 21:16, 10 Kwi 2012
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Najlepiej to nie wygląda,ale nie warto się z góry zamartwiać-wsystko jest do zrobienia Sr2 z 62r eksploatowany był przez szewca-taki stan techniczny w tych pojazdach nie zdarzał się często, wachacz i spręzyny wymagają niestety wymiany,moze warto obejrzeć się za jeszcze jedną sztuka,z której możnaby pozyskać zniszczone elementy,niekiedy jest to taniej,niż zakup pojedynczych cześci.Tutaj jedna uwaga-wymiana sprężyn widełek przednich wymaga uwagi,gdyż stosowane były ich dwie długości-jeśli nie będą identycznej długości,przednie koło będzie stało krzywo,a więc ostrożnie przy zakupie !
- Wysłany: Śro 14:36, 11 Kwi 2012
borys ******
Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Busko Zdrój Płeć: Mężczyzna
Dzieki za pare słow otuchy i za poradę.Pozdrawiam.
- Wysłany: Nie 21:30, 15 Kwi 2012
borys ******
Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Busko Zdrój Płeć: Mężczyzna
Oto bagażnik w niezebyt rewelacyjnym stanie. Zaniosę go do spawacza, mam nadzieje że go uratuje.
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-04-15
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-04-15
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-04-15[/img]
Ostatnio zmieniony przez borys dnia Nie 21:33, 15 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Witam i podziwiam zapał do roboty, bo będzie jej co niemiara ale satysfakcja jeszcze większa. Pozdrawiam
- Wysłany: Nie 19:53, 22 Kwi 2012
borys ******
Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Busko Zdrój Płeć: Mężczyzna
Mam pytanie. Chciałbym pochromować kilka rzeczy.Tak jak kierownice tumnik, kolanko.I w tym senk. Czy opłaca się kupic nowe rzeczy czy je chromować????Części nie są dziurawe ani pokrzywione tylko troszkę umęczone.
- Wysłany: Nie 20:16, 22 Kwi 2012
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Kierownicę daj do chromu,na a....o kupisz nową,tanio,ale warta jest tyle co kosztuje-to wyrzucone pieniądze,Tłumik i rura-wymagają przed galwanizacją wypalenia nagaru,a następnie dokładnego wyczyszczenia,jeśli możesz to zrobić samemu,to warto,jeśli nie pozostaje zakup nowych elementów.
Tłumik kupisz najtaniej tutaj;
[link widoczny dla zalogowanych]
- Wysłany: Nie 20:28, 22 Kwi 2012
borys ******
Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Busko Zdrój Płeć: Mężczyzna
Dzięki wielkie. Bo znalazłem człowieka na allegro co wykonuje chromowanie.Za tłumnik i obejme , sztyce od fotela, za miseczki na widełki co mieszczą się łożyska powiedział 450zł.
- Wysłany: Pon 21:31, 23 Kwi 2012
borys ******
Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Busko Zdrój Płeć: Mężczyzna
Oto krótka sesja zdjęć z zrozbiórki SR2 1958r. W przyszłym tygodniu oba simsonki pójdą do piaskowania.
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-04-23
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-04-23
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-04-23
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-04-23
- Wysłany: Pon 20:37, 07 Maj 2012
borys ******
Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Busko Zdrój Płeć: Mężczyzna
Witam.Dziś rozebrałem silnik od sr2 w drobny mak i umyłem go ropą.I wyszło tak Czy da się czymś lepiej?Nie chce go szkiełkować.
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-05-07
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-05-07
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-05-07
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-05-07
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-05-07
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-05-07
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-05-07
A tu są wszystkie jego wnęczności które moczą się w ropie.
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-05-07
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-05-07
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-05-07
Przy silniku trzeba będzie kupić kąplet łożysk, simeringów(BYŁY NIEMIECKIE)wał do renowacji,nowy tłok, pierścienie i szlif(na tłoku pisze 38,45 czyli 3szlif i trzeba będzie zrobić 4ty)
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach