ten wałek to przeróbka z komara !!!
musisz sie temu dobrze przyjrzeć, zabaczyć jak ten patent jest skręcony bo widać na zębatce gwint.
- Wysłany: Pią 10:30, 29 Cze 2018
Kryniooo
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa Kamienna Wola Płeć: Mężczyzna
Witam
Ciężko ale zszedł, po złożeniu ponownie kreci się normalnie i bez oporów , wszystkie rolki są całe ale wałek - bieżnia po której chodzą rolki wydaje się pięciokątem .
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak się domyślam rolki dostają luzu we wgłębieniach i po przekrzywieniu rolki blokują cały układ i korby się kręcą ....
Przeglądając zdjęcia wałków czy inaczej die Pedalwelle te krzywizny na przekroju wałka są zdaje się się zamierzone czy tak ? , czy powinien wałek być okrągły ? ...
Na zębatce dużej gwintów nie widzę , poszukam zdjęć , porównam , nigdy simsona sr2 nie miałem w rekach więc nie mam jak zweryfikować czy to oryginał czy jakaś rzeźba ...
Kartery są mocno zmęczone . łożyska wypadły pod lekkim wyciśnięciu palcami, zobaczymy czy uda się go złożyć ...
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Kryniooo dnia Pią 14:03, 29 Cze 2018, w całości zmieniany 2 razy
- Wysłany: Pią 15:37, 29 Cze 2018
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Wałek pedałów w oryginale posiada pięć krzywek / w starym Sr1 trzy /które służą do uruchamiania zabieraka tylnego hamulca pojazdu,gdyby był okrągły-mechanizm ten by nie działał,więc w Twoim przypadku wszystko jest w porządku! Rolki nie mają możliwosci przesuwania się,jak też przekrzywiania,jeśli występuje tego typu usterka-współpracujące elementy są zużyte,lub też wałek pedałów posiada zbyt duży luz poosiowy,a ten usunąć należy dobierając odpowiedniej grubości podkładki dystansowe montowane z jego lewej strony.Zębatka w środku silnika nie posiada żadnego gwintu!Jeśli chodzi o luzy w gniazdach łożysk-nie jest to dobra wiadomość-wiadomo,że należy zastosować nowy komplet czterech łożysk,po oczyszczeniu połówek karteru sprawdż jak nowe łożyska pasują do gniazd w karterze,jeśli nie ma zbyt dużych luzów trzeba je będzie wkleić,punktowanie gniazd /częsty przypadek/narobi większego bałaganu niż myślisz,przy okazji trzeba sprawdzić również luzy łożysk na wale korbowym,jak i na wałku sprzęgłowym,oraz zdawczym,gdzie trzeba klej,lub nowy element.
- Wysłany: Pią 18:55, 29 Cze 2018
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Tym klejem można wkleić łożyska w karterze,jak i osie wałków;
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach