Forum Simson Sr1, Sr2.  Strona Główna   Simson Sr1, Sr2.
Forum użytkowników Simson Sr1 oraz Sr2.
 


Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Porady techniczne -> dotarcie silnika
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
  Post dotarcie silnika - Wysłany: Czw 18:36, 06 Mar 2014  
robert
******


Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: niemcy, krzanowice
Płeć: Mężczyzna


Czejsc Piotr ..Po dzisiejszej wyprawie (ok 30 km)stwierdzilem ze jakos kopci i pluje lekko z tlumika i swieca jest z czarna.Piotr motor jest na dotarciu ok 250 km przebiegu i pracuje dobrze daje 1-25 oleju, wszystko sprawdzilem w gazniku w filtrze i olej silnikowy jest do otworu ... Jest tak zawsze na dotarciu bo jest wiecej oleju, albo co innego??????Prosze napisz co o tym sadzisz........Dzieki
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Czw 19:46, 06 Mar 2014  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Witaj !Na dotarciu jest możliwość kopcenia motoru,gdyż skład mieszanki jest wzbogacony,a dotarcie wymaga przejechania ok.500 km,po którym przejdziesz na 33:1.Jeśli silnik był rozbierany,i dostał komplet simeringów na wale korbowym,nie ma problemu-jeśli nie,można podejrzewać,że lewy simer /duży,płaski/trochę stwardniał,więc może być lekka nieszczelność-zużywa olej ze skrzyni-gdyby tak było simer będzie do wymiany,ale to nie wszystko w tym temacie,musisz wziąć pod uwagę również temperature zewnętrzną-silnik może pracować nienagrzany-co spowoduje,że tłok nie rozszerzy się do właściwego wymiaru,więc więcej spala,oraz jest słabszy.Musisz przyjrzeć się stanowi poziomu oleju w skrzyni /częściej kontrolować poziom/,być może regulacja gażnika nie jest optymalna-wysokość iglicy-możesz spróbować opuścić iglicę/2 kerbe von oben/,ważne jest jak silnik pracuje-czy jest zrywny,jak zapala na zimno i nagrzany,wreszcie pozostaje delikatna korekta punktu ustawienia zapłonu-nie w każdym silniku 2,5 mm przed zz jest optymalną wartością.
Krótko ! jeżdzić,kontrolować,i nie przejmować się dymkiem !
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Czw 20:31, 06 Mar 2014  
robert
******


Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: niemcy, krzanowice
Płeć: Mężczyzna


Dzieki Piotr.Bede robil tak jak napisales......aaa motor jest zrywny i pracuje dobrze tylko jak na zimno zapalam(pali na kopa)to wskoczy na wysokie obroty i pochwili sie normuje,na cieplym jest normalnie, a ta swieca czarna to nic nie szkodzi ?????Dzieki
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Czw 21:05, 06 Mar 2014  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Aby świeca się trochę wypaliła z nagaru potrzeba najmniej 15 km,po kilkukilometrowym dystansie nie uzyska ona właściwej temperatury pracy,aby była Rehbraun.Jeśli zdarza się tak,że silnik wchodzi sam na wysokie obroty,a przepustnica jest zamknięta,oznacza to nieszczelność-albo prawy simer,albo krzywy kołnież gażnika.Rób eksperymenty,Twój silnik musi być perfekt!
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Porady techniczne -> dotarcie silnika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin