dropio
******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
|
|
Witaj !Na dotarciu jest możliwość kopcenia motoru,gdyż skład mieszanki jest wzbogacony,a dotarcie wymaga przejechania ok.500 km,po którym przejdziesz na 33:1.Jeśli silnik był rozbierany,i dostał komplet simeringów na wale korbowym,nie ma problemu-jeśli nie,można podejrzewać,że lewy simer /duży,płaski/trochę stwardniał,więc może być lekka nieszczelność-zużywa olej ze skrzyni-gdyby tak było simer będzie do wymiany,ale to nie wszystko w tym temacie,musisz wziąć pod uwagę również temperature zewnętrzną-silnik może pracować nienagrzany-co spowoduje,że tłok nie rozszerzy się do właściwego wymiaru,więc więcej spala,oraz jest słabszy.Musisz przyjrzeć się stanowi poziomu oleju w skrzyni /częściej kontrolować poziom/,być może regulacja gażnika nie jest optymalna-wysokość iglicy-możesz spróbować opuścić iglicę/2 kerbe von oben/,ważne jest jak silnik pracuje-czy jest zrywny,jak zapala na zimno i nagrzany,wreszcie pozostaje delikatna korekta punktu ustawienia zapłonu-nie w każdym silniku 2,5 mm przed zz jest optymalną wartością.
Krótko ! jeżdzić,kontrolować,i nie przejmować się dymkiem !
|
|