Forum Simson Sr1, Sr2.  Strona Główna   Simson Sr1, Sr2.
Forum użytkowników Simson Sr1 oraz Sr2.
 


Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Porady techniczne -> demontaż tarczy kotwicznej
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
  Post demontaż tarczy kotwicznej - Wysłany: Nie 12:52, 11 Kwi 2010  
psycho-pablo2
******


Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Częstochowa/Zawiercie
Płeć: Mężczyzna


no więc nadszedł czas na jedną z bardziej kosztownych inwestycji, jaką jest chromowanie.
Zastanawiam się czy dać całą tarczę jak na zdjęciu czy roznitować,
ale jak się roznituje to będzie problem żeby zanitować to fachowo.
W oryginale o ile się nie mylę dopiero później po chromowaniu ten moletowany pierścień był nitowany do całości


 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 13:38, 11 Kwi 2010  
SRmopLik
Administrator


Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: śląskie
Płeć: Mężczyzna


Paweł zmniejszyłem trochę zdjęcie żeby było widoczne w całości.

Co do chromowania tego detalu, jakiekolwiek roznitowywanie mija się z celem, nie widzę innej opcji niż danie całości tak jak jest.
A jak z drugiej strony nie jest poszarpana spadającym łańcuchem?

Ja tylne te tarcze kotwicze miałem zdezelowane przez łańcuch więc:

- roznitowywałem tylną tarczę
- roznitowywałem przednią tarczę ( więcej na stanie ) w których rant był nie zniszczony gdyż nie miał się od czego zniczczyć
- dorabiałem tulejkę z otworem na rozpierak szczęk ( z otworem mniejszym niż średnica rozpieraka )
- dorabiałem grzybek na którym opierają się szczęki ( zostawiając "na zewnątrz" trochę na możliwość rozklepania )
- szybka podmianka spasowanie
- roznitowałem dorobiony grzybek
- roznitowałem tulejkę z otworem a następnie dopiero zostawała ona przewiercona do średnicy rozpieraka

Jeśli od razu tulejkę z otworem wewnętrznym zrobisz taką jak średnica wewnętrzna rozpieraka a później to będziesz rozbijał wtedy zapewniam że nie wyjdzie to tak jak byś się spodziewał dlatego dorobienie z mniejszym otworem, rozbicie a później przewiercenie załatwia sprawę.

Paweł może Cię to nie dotyczy, ale przyda się innym.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 15:00, 11 Kwi 2010  
psycho-pablo2
******


Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Częstochowa/Zawiercie
Płeć: Mężczyzna


no właśnie mam troszkę poszarpaną od łańcucha i się zastanawiałem jak to zrobić. Też miałem na względzie zrobienie z przedniej tarczy tego elementu. Ciekaw jestem czy jest widoczne to wyszczerbienie po zamontowaniu w ramę
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 21:54, 12 Kwi 2010  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


psycho-pablo2 napisał:
Ciekaw jestem czy jest widoczne to wyszczerbienie po zamontowaniu w ramę


Pawle ! Uszkodzenie pokrywy piasty tylnej przez spadający podczas jazdy żle napięty łańcuch jest zawsze widoczne,i w wielu mopedach można to zaobserwować !
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Porady techniczne -> demontaż tarczy kotwicznej Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin