Forum Simson Sr1, Sr2.  Strona Główna   Simson Sr1, Sr2.
Forum użytkowników Simson Sr1 oraz Sr2.
 


Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Inne motorki w naszym posiadaniu -> Romet Pegaz 750~renowacja Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
  Post  - Wysłany: Sob 22:38, 28 Sie 2010  
motonita
******


Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów




czyli jak sie zachowuje?
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 10:55, 29 Sie 2010  
sr21958
******


Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Odolanów
Płeć: Mężczyzna


Witam.Nie wiem jak to dokładnie opisać, ale nie utrzymuje wolnych obrotów(czyt.na wolnych obrotach gaśnie)

PozDDRawiam
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 11:27, 29 Sie 2010  
psycho-pablo2
******


Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Częstochowa/Zawiercie
Płeć: Mężczyzna


sprawdź dyszę wolnych obrotów, może zanieczyszczona
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 11:32, 29 Sie 2010  
motonita
******


Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów




a moze leciutko mu podnies obroty?
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 12:40, 29 Sie 2010  
sr21958
******


Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Odolanów
Płeć: Mężczyzna


psycho-pablo2 napisał:
sprawdź dyszę wolnych obrotów, może zanieczyszczona


Dzięki za odpowiedź, jutro sprawdzę Wink

motonita napisał:
a moze leciutko mu podnies obroty?



Próbowałem, ale to nic nie daje Confused

PozDDRawiam
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Czw 16:23, 02 Wrz 2010  
sr21958
******


Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Odolanów
Płeć: Mężczyzna


psycho-pablo2 napisał:
sprawdź dyszę wolnych obrotów, może zanieczyszczona


Przedmuchałem cały układ paliwowy i nadal jest to samo nie utrzymuje wolnych obrotów, nie wchodzi na wysokie i dymi.Bez gumy jest w porządku.

PozDDRawiam
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Czw 19:46, 02 Wrz 2010  
psycho-pablo2
******


Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Częstochowa/Zawiercie
Płeć: Mężczyzna


Myślę że jest to kwestia ustawienia gaźnika, sprawa śrubki "powietrza". Spróbuj w ten sposób ustawić gaźnik, są różne szkoły, nie wiem z której korzystasz:
1. Silnik musi być nagrzany
2. Dokręć do oporu śrubę regulacji składu mieszanki (tą poziomą), a następnie odkręć 2,5 pełnego obrotu. Powinien zapalić, ale teraz trzeba wyregulować tak żeby go nie dusiło i bez problemów wkręcał się na obroty.
3. Teraz reguluj śrubą położenia przepustnicy, na początek wkręcając ją trochę tak aby silnik nie gasł kiedy manetkę gazu odepchamy od siebie do oporu i z wyczuciem wykręć śrubę. Obroty będą spadać i końcowo ustawiamy w miarę niskie, ale tak niskie żeby silnik mógł zapalić bez otwierania przepustnicy i nie gasł gdy jest ona maksymalnie opuszczona.

Ponadto wyeliminuj wszystkie możliwe opcje zasysania lewego powietrza.

Jest to jedna z możliwości ustawiania gaźników rometowskich, u mnie się sprawdzała
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pią 18:54, 03 Wrz 2010  
sr21958
******


Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Odolanów
Płeć: Mężczyzna


Witam.Dzisiaj kombinowałem z ustawieniami gaźnika i tak

Iglica na pierwszym ząbku od góry:
-na wolnych chodzi ładnie i nie dymi
-po przygazowaniu dusi się i dymi

Iglica na środkowym ząbku-
Pali ale ma problemy Evil or Very Mad

Iglica na dolnym ząbku
-Nie pali Crying or Very sad

Łapanie lewego powierza jest niemożliwe, ponieważ flansza gaźnika była planowana a cylinder nowy Wink

PozDDRawiam
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 1:12, 04 Wrz 2010  
motonita
******


Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów




ty myslisz ze tylko z 1 punktu moze łapac powietrze?

ja znam conajmniej 5 punktow
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 11:00, 04 Wrz 2010  
sr21958
******


Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Odolanów
Płeć: Mężczyzna


Witam.Poprosiłbym o podanie gdzie to może jeszcze być Wink

PozDDRawiam
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 13:35, 04 Wrz 2010  
motonita
******


Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów




2 na wale, gaznik glowica pod cylindrem miedzy karterami
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 14:47, 04 Wrz 2010  
sr21958
******


Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Odolanów
Płeć: Mężczyzna


motonita napisał:
2 na wale, gaznik glowica pod cylindrem miedzy karterami


2 na wale- Zimmery zakładał mechanik samochodowy Wink
Gaźnik-Cylinder-planowane
Głowica-Nowa Głowica i Uszczelka
Pod cylindrem-składane na silikon
Między karterami-j.w.

PozDDRawiam
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 23:48, 04 Wrz 2010  
psycho-pablo2
******


Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Częstochowa/Zawiercie
Płeć: Mężczyzna


sprawdzić na innym gaźniku, już naprawdę nic innego nie przychodzi do głowy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 13:25, 05 Wrz 2010  
motonita
******


Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów




koła obrecze malowałes?
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 14:40, 05 Wrz 2010  
sr21958
******


Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Odolanów
Płeć: Mężczyzna


motonita napisał:
koła obrecze malowałes?


Tak.Malowałem tym ->[link widoczny dla zalogowanych]

Nie polecam malować na chrom bo złazi, ale w przyszłości felgi będą wymienione na chromowane a szprychy na ocynkowane.Nie wiem jak się będzie zachowywał po piaskowaniu, podkładowaniu i pomalowaniu tym szprejcem, ale ja i tak będę zawsze za malowaniem pistoletem(dziadek koła od WSK`i malował farbą do malowania felg w tirach(stalowych Laughing ) i trzyma mu się to ładnie(przed malowaniem zapodkładowanie podkładem okrętowym-rdza jej nie zeżre a cena około 4 złote za 100 ml(podkład oczywiście) a za farbę 40 zł za litr(wychodzi to samo Cool ).Efekt-jak u mnie.





PS.Pegaz na dzień dzisiejszy ma przejechane 70 km po remoncie(bez tablicy Cool )Założony licznik(od dziadka), ślimak(ze złomu za 2 zł Cool ) i linkę licznika(wiadome) i nowy komplet cylinder i paczka Wink
Zdjęcia zapodam później(padła bateria w aparacie Rolling Eyes )

PozDDRawiam


Ostatnio zmieniony przez sr21958 dnia Nie 14:49, 05 Wrz 2010, w całości zmieniany 4 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Inne motorki w naszym posiadaniu -> Romet Pegaz 750~renowacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 2 z 3  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin