Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Starość nie radość to po pierwsze,po drugie to najprawdopodobniej niewłaściwa eksploatacja,po trzecie nie wiadomo jakie materiały były użyte przy składaniu silnika,oryginalne części raczej nie spowodują takiej usterki.
Wież w silniku jest pełen orginał raczej eksplatacja tego pojazdu przez nieodpowiedniego własciciela. No to ladnie tłok ciezko kupic i to jeszcze na szlif no ale coż jeszcze wał daje do regeneracji bo to tez mogła byc wina wału korbowód jest troche krzywy i ma luzy góra -dół
- Wysłany: Wto 22:59, 04 Sty 2011
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Na temat ten najtrafniejszą ocenę może dać doświadczony silnikowiec,który zęby zjadł przy naprawach silników,ale każdy z Nas wie,że załatwić dwusów nie jest trudno,wystarczy niewłaściwa mieszanka,przegrzanie,przeciążenie,żle utawiony zapłon i pozamiatane.
W Twoim przypadku musisz poszukać nadwymiarowego tłoka,być może da się coś dopasować-oraz dobry warsztat,najlepiej ze starym fachowcem,który wykona wszystko tak,że silnik będzie pracował jak nowy.Gratuluję samozaparcia,i życzę sukcesu.
Wiesz to cza zrobic silnik to serce i to musi pykac wiesz na tym silniku niezrobilem a ani 100 m bo on byl odrazu rozkręcony i chce go doprowadzic do stanu bardzo dobrego i mysle ze mi w tym pomozecie.
- Wysłany: Śro 19:53, 05 Sty 2011
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 3 z 3
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach