Witajcie koledzy i koleżanki wspólnie ze szwagrem planujemy odnowić motorower Simson SR2E należący kiedyś do dziadka szwagra -brak dokumentów, więc zostaje rejestracja na żółte blachy. Oceńcie jego stan, kompletność oraz potrzebny wkład finansowy. Do pojazdu mam przednie koło które nie jest umieszczone na zdjęciu
Wstępnie motorower chce cały rozebrać i wypiaskować, gdyż korozja jest znacznie posunięta zabezpieczyć podkładem reaktywnym lub epoksydowym. Zastanawiają mnie szparunki, gdyż przy moich zdolnościach plastycznych nie ma szans abym je wymalował ponownie... Chciałbym by całość projektu pochłonęła 1500 do 2000 zł jest szansa? Zastanawiam się jeszcze nad zakupem modelu w lepszym stanie...
- Wysłany: Pon 15:38, 27 Lip 2015
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Szwagier da radę ! ('')
Z zamieszczonych zdjęć trudno się zorientować w sprawie,ale ponieważ pojazd jest rodzinny,zawsze warto go zachować dla kolejnych pokoleń,niezależnie od stany technicznego.Koszt renowacji zależny jest od tego, ile operacji przy Simsonie będzie zrobione w ramach własnych,a ile trzeba zlecić.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
- Wysłany: Pon 18:22, 27 Lip 2015
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Niezła baza do skompletowania i ewentualnej odbudowy. Tutaj drobna uwaga ! Stan pojazdu jest na tyle dobry,że można by zostawić go w oryginale,po uzupełnieniu braków-narzędziówka,przedni chlapacz,korby z pedałami,stacyjka/ ta jest od Komara /Stanu silnika nie znamy-dobrze byłoby,gdyby się obracał,resztę w nim można zrobić.Pojazd z historią,ze śladami eksploatacji ma zawsze większą wartośc,niż nowo wylakierowany-radzę to dobrze przemyśleć!-mam nadzieję,że szwagier poprze tę decyzję!Pojazd należałoby rozebrać na drobne kawałki,dobrze umyć,wysuszyć,wyczyścić Automaxem,potem politura / wosk/ i na koniec Owatrol - to specjalny olej służący do konserwacji,oraz długoterminowego zabezpieczenia przed korozją,Zdziwicie się,jak będzie wyglądał po tej kuracji ! Oczywiście niektóre elementy z blacharki warto by wymienić na takie w lepszym stanie-a dzisiaj nie są to duże kwoty.Radzę dobrze przemyśleć to co napisałem,a wiem co piszę !
Raczej pójdzie do piachu i będzie na nowo malowany. Jaki może być koszt renowacji?
- Wysłany: Śro 21:49, 29 Lip 2015
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Piach to ryzyko-lepiej szkiełkować-nie niszczy blachy.Koszty zależne od humoru majstra.Zastosuj porządny,dwuskładnikowy podklad-na nim nie należy oszczędzać.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach