Osłony na gaźnik oczywiście mam ale są zdemontowane bo ciągle przy nim grzebię. Przepraszam miłośników za błędne naklejenie szparunków na baku ale się zagalopowałem przy robocie.
Pozdrawiam
kierownicę chromowałeś czy kupiony zamiennik? jeśli zam. to solidne wykonanie? Chodzi mi czy się wygina (podobno trochę gorsze materiały niż w oryginale). Felgi polerowałeś czy lakierowałeś jakimś lakierem a'la chrom? Ogólnie bardzo ładna robota
Kierownica oryginał chromowana, felgi polerowane przez mojego ojca domowymi sposobami tj. staliwko i pasta+filc(trochę się namęczył). Dzięki za pozytywne komentarze. Pozdrawiam.
Pedały na zdjęciach nie są oryginalne?
Cylinder niedługo pomaluje.
- Wysłany: Nie 21:02, 15 Sie 2010
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Simson zawsze posiadał pedały ze szklanymi odblaskami,ostatnie wersje nie posiadały odblasków /czarny klocek /dlatego,że tylna lampka miała 10 centymetrów kwadratowych,co miało być wystarczające jako element odblaskowy.
I w tym jest sedno sprawy, pedały ze szklanymi odblaskami były chromowane a nie obecne, nawet z Niemiec z plastikowymi imitacjami, bez możliwości regulacji w ocynku.
Pozdrawiam,
Uszczelka pod pokrywką dolną linek nie jest potrzebna bo nie jest to miska olejowa tylko atrapa linek.
Ogólnie bardzo ładny Simsonek i nie przejmuj się krytyką, nie są to wielkie uchybienia i łatwe do poprawy bez dużych kosztów.
Warto to zrobić i będzie ekstra.
Pozdrawiam,
Dziękuje wszystkim za podpowiedzi. Dzisiaj założyłem cylinder po szlifie(pomalowany) i nowy tłok. Ustawiłem już sprzęgło i działa całkiem nieźle, ale już brak regulacji więc muszę skrócić linkę. Wyskakiwanie biegów udało się zlikwidować.
Pozdrawiam
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach