mój pierwszy i narazie jedyny sr2 - Wysłany: Czw 22:06, 28 Maj 2009
iras
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: pow gostynin Płeć: Mężczyzna
oto mój sr2 z 57r
silnik nigdy nie rozpoławiany, cylinder nominał bez progu, jedynym mankamentem to źle działające sprzęgło, ale już doszedłem do jego przyczyny
aktualnie w trakcie przywracania do świetności
- Wysłany: Pią 6:39, 29 Maj 2009
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Bardzo wdzięczna sztuka do restauracji, zakres robót niezbyt wielki,
no i kompletny, więc bez dużych nakładów finansowych,gratuluję, i czekamy
wszyscy na fotorelacje o postępie robót renowacyjnych.
Za siedzonkem będziesz się jednak musiał rozejrzeć.
Tak to fajna sztuka instalacja i linki oryginał
- Wysłany: Pią 8:34, 29 Maj 2009
piterson ******
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
No dokładnie, z siedzeniem coś trzeba zrobić ... ale reszta wyglada dobrze/oryginalnie
Przyjemność z przywracania pojazdu do stanu użytkowego ... bezczenne
ps ... pamiętam jak kupowałem swojego pierwszego SR2 ...
był w zdecydowanie gorszym stanie, a ja niewiele się znałem na czymkolwiek
... ale tak mi się go zrobiło szkoda, że poprostu musiałem go kupić
Dziś wiem, że choc przypadkowa, to była bardzo dobra decyzja
Życzę miłej restauracji ... i jak coś na pewno można tu liczyć na bardzo cenne porady
- Wysłany: Pią 18:37, 29 Maj 2009
iras
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: pow gostynin Płeć: Mężczyzna
mam oryginalne siedzienie ale bez obicia, zamieniłem je bo chciałem troche pojeździć
- Wysłany: Pią 21:06, 29 Maj 2009
MLYNEK ******
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
Gratuluję decyzji
ja nie odpusciłem żadnego simka jakiego spotkałem do sprzedazy w rozsądnej cenie i dzisiaj sam już nie wiem ile ich mam
PozDDRawiam
- Wysłany: Sob 20:58, 06 Cze 2009
iras
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: pow gostynin Płeć: Mężczyzna
kilka zdjęć z odnowy mojego moplika
cylinder i głowica po piaskowaniu i malowaniu
silnik już w całości, czeka na polerkę
Ostatnio zmieniony przez iras dnia Sob 21:11, 06 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Sob 21:56, 06 Cze 2009
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Miło popatrzeć jak kolego simka wygania się z powrotem na drogę
Ja także jakoś zawsze zaczynam od silnika oczywiście w między czasie nie zapominając o karoserii , ale silnik musi być na wypadek wcześniej wykonanych prac z całą resztą, choć poprawki zawsze jakieś będą.
- Wysłany: Śro 20:40, 02 Gru 2009
iras
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: pow gostynin Płeć: Mężczyzna
Nareszczie ruszyła odbudowa moplika. Już jest wypiaskowany, położony podkład, zaprawki i szpachla natryskowa. W piątek i sobotę planuję bazę, szparunki i klar, zobaczymy czy się wyrobię. A w przyszłym tygodniu piaskowanie silnika, ale tu jeszcze się zastanawiam. Korci mnie polerka silnika na lusterko, jeżeli ktoś może się podzielić jakie patenty stosował przy polerowaniu silnika będę wdzięczny. Płaszczyzny pójdą łatwo ale zastanawiają mnie te wszystkie zakamarki a zwłaszcza żeberka pod cylindrem.
- Wysłany: Śro 21:25, 02 Gru 2009
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
I tu tkwi problem z polerką,małe niedostępne płaszczyzny wymagają prac ręcznych,polecam wyszkiełkowanie - wygląd fabryczny-jak nowy.
- Wysłany: Śro 22:00, 02 Gru 2009
iras
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: pow gostynin Płeć: Mężczyzna
Ostatnio piaskowałem silnik od wfm i wyszedł super, jeżeli od simka wyjdzie podobnie do nie będzie potrzebne szkiełkowanie. Przy czym piaskuje zwykłym piachem i jestem naprawdę zadowolony z efektów (szkoda kasy na szkiełkowanie- bynajmniej szkiełkowane dużo lepiej nie wychodziły).
Wracająć do polerki, spróbuje tarczą filcową na szlifierkę kątową. Tylko nie wiem czy sama pasta wystarczy, przy wfm szlifowałem papierem i wyszło prawie lustro, ale tutaj coprawda silniki mają lepszą gładź ale pastą porów się nie wyrówna a papierem to chyba zadanie na długą zimę.
- Wysłany: Śro 22:02, 02 Gru 2009
iras
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: pow gostynin Płeć: Mężczyzna
Ciekaw jestem czym polerują goście z ogłoszeń, tam nawet głowica jest idealnie zrobiona.
- Wysłany: Śro 22:41, 02 Gru 2009
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Skoro efekty piaskowania są zadowalające,to nie warto już poprawiać tego efektu,po prostu tak zostawić. Z tego co wiem,alu nie lubi wysokich obrotów/bardzo się grzeje/ a kątówka ma sporo obrotów, ale być może można tym sposobem ładnie wypolerować
- Wysłany: Czw 16:44, 03 Gru 2009
szczwany_bolo ******
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bieniaszówka Płeć: Mężczyzna
Na szlifierce kątowej to raczej nie polecam ,chyba że jest to niskoobrotowa.Jak wspomniał Piotr aluminium się bardzo grzeje.Ja jak polerowałem to wiertarką.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach