Forum Simson Sr1, Sr2.  Strona Główna   Simson Sr1, Sr2.
Forum użytkowników Simson Sr1 oraz Sr2.
 


Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Galeria / Sr2 -> Kolejny Simson
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
  Post Kolejny Simson - Wysłany: Sob 15:27, 24 Lip 2010  
polo



Dołączył: 11 Lip 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna


Wczoraj przywiozłem kolejnego Sima. Był 200km od domu, ale opłacało się.
Rok 59. Wersja eksportowa na aluminiowych kołach. Silnik sprawny, nawet jeździ... na pedałach. Podobno jakiś czas temu działał, ale ścieło klin i poszedł w odstawkę.
Kupiony po okazyjnej cenie. Gratis dostałem drugi silnik, koło aluminiowe i stalowe, lampkę od jakiegoś starego roweru i masę innych części Smile
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 19:26, 24 Lip 2010  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Zrobiłeś dobry interes ! Teraz spróbuj go uruchomić.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 1:39, 25 Lip 2010  
s-i-m-e-k
******


Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna


Całkiem kompletny i zdrowy, sama przyjemność roboty.
Do dzieła!
Pozdrawiam Very Happy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 7:48, 25 Lip 2010  
sr21958
******


Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Odolanów
Płeć: Mężczyzna


No, no ładna baza do renowacji.

PozDDRawiam
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 15:52, 26 Lip 2010  
polo



Dołączył: 11 Lip 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna


Dzieki za zainteresowanie.

Wczoraj wymieniłem klin założyłem magneto i... przypomniałem sobie, ze miałem czyścić zapłon Very Happy Najgorsze jest to, ze nie mam ściągacza...

Wczoraj Simek odpalił i od razu zgasł. Od tej pory nie moge go odpalić.
Sprawdziłem gaźnik i dopiero zauważyłem, ze ma przysłonę rozruchową Razz
Swoją drogą strasznie dziwny w porównaniu do np g12f. Nie wiem dla czego, ale ten centralny pływak jakoś mnie przeraża.

I jeszcze pytanie. Gdzie jest dysza? Pod tą śrubką na dole gaźnika?
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 18:46, 26 Lip 2010  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Główna dysza paliwowa o wartości 55 lub 60 znajduje się z boku gażnika,oprawa tej dyszy wykręcana jest na klucz 12.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 18:54, 26 Lip 2010  
polo



Dołączył: 11 Lip 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna


Simson znów odpalił i zgasł- normalka. Ale znowu ścieło klinek :/ Miejsce w wale jest dobre, co jeszcze mogło się stać? klinek był z Rometa, bo pasował, czy mógł być za miękki?
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 19:55, 26 Lip 2010  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Nie musi być miękki,ale połączenia na klin,oraz stożek,w żadnym wypadku nie mogą być smarowane przy montażu,np.olejem,itp. elementy te przed montażem należy przemyć benzyną ekstrakcyjną,acetonem,sprayem do czyszczenia sprzęgieł i hamulców,muszą być absolutnie odtłuszczone, klin pozycjonuje jedynie łączone elementy,oczywiście wszystko należy dokręcić odpowiednim momentem,a wszystko będzie w porządku.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 22:20, 26 Lip 2010  
psycho-pablo2
******


Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Częstochowa/Zawiercie
Płeć: Mężczyzna


może nie dokręciłeś zbyt mocno śruby do magneta, też potrafi się poluzować i ściąć klina. Może wał ma bicie i też dlatego ścina. Klin do sr2 powinien być nieco inny niż od rometa, miał dodatkowo "wypustki". Miałem do czynienia z 2 praktycznie nieeksploatowanymi silnikami i miały takowe kliny. I drugie pytanie do eksperta:) Czy simson produkował identyczne magneta do wszystkich sr2, bo wydaje mi się że różnią się miejscem na stożek. W jednym z silników założyłem magneto, dokręciłem i lekkie bicie jest zauważalne. Założyłem drugie koło i...nic nie bije. Oba oryginały, lakierowane na brązowo:)
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 22:50, 26 Lip 2010  
polo



Dołączył: 11 Lip 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna


Bicie, to mój ma straszne... Ale np sam wał jest prosty, nawet łozyska są sztywne.
Zakładając klinek zauważyłem w magnecie rowek "w poprzek", do czego on jest? Po dłuższym zastanowieniu stwierdziłem, ze to on mógł ściąć klinek. Jutro wyjmę zapłon. Wyczyszczę go i będę walczył Smile
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Wto 6:22, 27 Lip 2010  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


W najnowszych wersjach można spotkać magneto malowane na czarno,lecz generalnie magneta były takie same,to czy magneto bije,jest tylko kwestią niewałaściwej obsługi-musiało być niefachowo
ściągane,naprawa /centrowanie/mało kiedy przynosi pożądany efekt,najprościej jest założyć inne,proste,
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Sr2 -> Kolejny Simson Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin