Forum Simson Sr1, Sr2.  Strona Główna   Simson Sr1, Sr2.
Forum użytkowników Simson Sr1 oraz Sr2.
 


Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Galeria / Sr1 -> Simson Sr1 1957 w trakcie odnawiania :-) Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
  Post  - Wysłany: Nie 15:50, 22 Kwi 2012  
sobek-r
******


Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Opolskie, Kluczbork
Płeć: Mężczyzna


ja nie z tych co się obrażają Smile Mam problem z linkami bo są zbyt krótkie i nie wiem którędy je porowadzić
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 16:53, 22 Kwi 2012  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Linki rzeczywiście mogą być za krótkie o kilka cm,jedyne wyjście to zrobić je od nowa,mocowanie linek jest podobne jak w dwójkach z jednym wyjątkiem-nie przechodzą przez dwa otwory mocowania przedniej lampy,gdyż SR1 nie posiada tych otworów.Jest jeszcze drugi szczegół,a mianowicie bak,który ściska linki do boku ramy,i zaczynają one cięzko chdzić,pomimo nasmarowania,to wymaga również takiego ich ułożenia,aby nie było z tym problemu.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 14:17, 04 Sie 2012  
sobek-r
******


Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Opolskie, Kluczbork
Płeć: Mężczyzna


Zamieszczam kilka aktualnych zdjęć oraz z przybliżenia. Mówcie co mam jeszcze zrobić/poprawić. To co ja zauważyłem to przedewszystkim:
- nowe szprychy, bębny, zębatke, łańcuch i ramki kół wypolerować na lustro,
- gumki wachacza założyć (juz kupiłem w kolorze zielonym ale jeszcze nie doszły),
- linke licznika założyć,
- uchwyt osłony łańcucha przemalować na zielono,
- przełącznik świateł od sr1 kupić,
- kabel WN wymienić.


[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez sobek-r dnia Sob 14:28, 04 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 18:30, 04 Sie 2012  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Nie ukrywam, że jest bardzo ładnie zrobiony-gratulacje!-ale jak wystawiasz t...k do bicia,to parę moich uwag;
1/szparunki na narzędziówce-conajmniej o połowę trzeba odchudzić / do 2,5 mm szerokości/
2/zamiast motylków na osłonach silnika , sruba M6-15mm z dużą podkładką
3/pedały z epoki wyglądają o wiele lepiej
4/śruby pokryw silnika na płaski śrubokręt z czarnym łbem,zamiast imbusa
5/nakrętka narzędziówki w chromie
6/pod nitami siodełka brak podkładek
7/osłony gumowe wachacz - bagażnik do założenia tzw.Rockschutz
8/linki sprzęgła i zmiany biegów podczepić pod bakiem
9/kierownicę warto trochę opuścić
10/brak szparunków na osłonie łańcucha
11/brak dzwonka
12/pokrywa magneta bez napisów
I jeszcze dwa pytania-dlaczego kabel WN do wymiany?
Jakiej długosci /całkowitej/są korby pedałów?


Ostatnio zmieniony przez dropio dnia Sob 18:37, 04 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 10:56, 05 Sie 2012  
sobek-r
******


Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Opolskie, Kluczbork
Płeć: Mężczyzna


Dzięki DROPIO za wskazówki.
1. Co do szparunków to rzeczywiście są zbyt grube ale nie mogę już na to nic poradzić ( lakiernik zawalił sprawę)
2. Śruby imbusowe jednak zmienię na z śruby z łbem na śrubokręt (tylko nie wiem gdzie się zaopatrzyć w nie.)
3.Szparunków na osłonie łańcucha też już nie będe dorabiać
4. Pokrywę magneta chętnie bym kupił ale nigdzie nie potrafię sie na taką natknąć

A przewód WN chcę wymienić bo jest za krótki o jakieś 2 cm i teraz jest strasznie naprężony
Korby pedałów są z sr2
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 17:31, 05 Sie 2012  
FANTAZMA
******


Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kluczbork
Płeć: Mężczyzna


Fajne komplety śrub do silnika kupisz na all.... Są w "normalnej" cenie i wyglądają jak oryginał.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 20:35, 05 Sie 2012  
sobek-r
******


Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Opolskie, Kluczbork
Płeć: Mężczyzna


jeszcze kilka pozostałych zdjęć:
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 9:50, 12 Sie 2012  
motonita
******


Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów




gdzie kolego robiłes szparunki? bardzo ładne:)
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 15:22, 12 Sie 2012  
sobek-r
******


Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Opolskie, Kluczbork
Płeć: Mężczyzna


Całe malowanie wraz ze szparunkami robił mi gościu który nazywa się Paweł Michalak (Dąbrowa Nowogardzka 36, Firma ,,Auto-Graf", 609-837-386). Simsona rozkręciłem na części pierwsze i wysłałem w paczce do niego. Jestem na prawdę zadowolony, a tym bardziej że facet wziął grosze za malowanie. Cała kwota nie przekroczyła 1000zł, a simson był w fatalnym stanie. Blacharkę, prostowanie, piaskowanie i cała resztę wraz z malowaniem gościu wziął na siebie. Moje były tylko naklejki (herby) na bak.

Jak będę robił następny motorower/motocykl to tylko do niego wyślę do malowania, bo płace grosze i nic mnie nie interesuje.

A takie szczegóły jak np. za grube szparunki na puszce to są skutki wysyłania na odległość, po prostu wszystkiego nie da się omówić. Prawdę mówiąc mógł to poprawić ale mi zależało na czasie i tak już zostało.


Ostatnio zmieniony przez sobek-r dnia Nie 15:30, 12 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Śro 8:09, 15 Sie 2012  
motonita
******


Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów




jezeli faktycznie tak to bardzo oplacalne....
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pią 15:42, 28 Wrz 2012  
ryfiu



Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna


Coś pięknego Smile a jeżeli chodzi o puszkę narzędziową i na niej szparunki to nawet dodaje mu to urody i niepowtarzalności ... Wielki podziw i tyle .. coś pięknego .... Razz
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Czw 17:26, 22 Lis 2012  
sobek-r
******


Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Opolskie, Kluczbork
Płeć: Mężczyzna


Ostatnio założyłem gumki zielone na wachacz. Zdjęcie niestety fatalnej jakości, w realu wygląda to bardzo fajnie. Zdobyłem także silnik oryginalny od sr1 (jeśli się pedałuje to można jechać jak rowerem), oraz zmieniłem śruby silnika z imbusowych na nowe oryginalne.

[link widoczny dla zalogowanych]
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Czw 19:40, 27 Gru 2012  
Jarek1990



Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Leszno
Płeć: Mężczyzna


super!
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Sr1 -> Simson Sr1 1957 w trakcie odnawiania :-) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 3 z 3  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin