Forum Simson Sr1, Sr2.  Strona Główna   Simson Sr1, Sr2.
Forum użytkowników Simson Sr1 oraz Sr2.
 


Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Galeria / Sr1 -> Bociana czas zacząć Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
  Post  - Wysłany: Sob 15:32, 28 Maj 2016  
mucorinko



Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: zachód
Płeć: Mężczyzna


Kolejny ciekawy dla mnie temat, filtr powietrza. W sr2 jest gumowy tłumik ssania od filtra do ramy, w sr1 jak to jest rozwiązane bo w ramie żadnego otworu nie widzę?

ps
Piotr, gdzie ostatecznie wysłałeś swoje części do chromowania?
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 18:42, 28 Maj 2016  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Filtr powietrza w SR1 jest goły-nie ma osłony blaszanej,ani gumy ciagnącej powietrze spod ramy/zresztą guma ta tłumi przepływ powietrza,więc zawsze warto ją zdemontować/.
Mocowanie tylnego błotnika-wstawię fotki.
Na razie jeszcze nigdzie nie wysłałem.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 19:52, 29 Maj 2016  
mucorinko



Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: zachód
Płeć: Mężczyzna


Piotr,dziękuję za zdjęcia i czekam na następne.
Mam nietypową prośbę,domyślamy się że Twoje simsony tak jak porządnie wyglądają tak samo mają porządne dane w dowodach rejestracyjnych-mógłbyś napisać dane dla simsona sr2 i sr1?.chodzi o dop.ładowność,dop.nacisk i te kolumny F,G,P,Q.
Mój sr2 ma jakieś herezje wpisane od s51-łącznie z tym że jest dwuosobowy.
Sr1,hmm,małe szczęście się do mnie uśmiechnęło i kupiłem sztukę w ogóle nie wyglądającą ale z papierami.
Tymi danymi pomógłbym diagnoście.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 20:47, 29 Maj 2016  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Jako pierwsze-dane techniczne potrzebne na stacji diagnostycznej - zawsze warto poszukać samemu,jest do tego funkcja !

http://www.sr2.fora.pl/ogolne,5/specyfikacja-techniczna-z-dowodu-rejestracyjnego,632.html

Teraz foty-niestety niektóre liche

Szerokość błotnika to 7 cm

[link widoczny dla zalogowanych]

Otwory w wahaczu /M6/

[link widoczny dla zalogowanych]

Wahacz z przyłożonym błotnikiem

[link widoczny dla zalogowanych]

Otwory w błotniku-lampka+wspornik /te wgórnej części/

[link widoczny dla zalogowanych]

Wspornik tylny

[link widoczny dla zalogowanych]

Niby nity do wspornika-dorobione na wiertarce ze srub M5,jeszcze nie pomalowane

[link widoczny dla zalogowanych]
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Śro 21:09, 22 Cze 2016  
mucorinko



Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: zachód
Płeć: Mężczyzna


Bociek poleciał do lakiernika, zabrałem się za koła, mam mały problem z tarczą kotwiczną (pokrywą tylnego bębna), mianowicie urwany jest jeden łeb tego sworznia który przytrzymuje szczęki - trochę to zawiłe, jutro wstawię zdjęcie, ale do brzegu czy półbeben stosowany w kołach do sr2 jest taki sam jak w sr1 i są zamienne? Na zdrowy rozum powinny być, może łatwiej będzie mi kupić tylna pokrywę bębna, a może ma kto odsprzedać?
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 20:47, 27 Cze 2016  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Półbębny w Sr1 mają napis Optima, w Sr2-Renak -są podobne ale nie identyczne,mając od dwójki można ją założyć bezproblemowo.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Śro 17:57, 12 Paź 2016  
mucorinko



Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: zachód
Płeć: Mężczyzna


Półbębnów studiowanie część dalsza

[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]

Mam takie, nitowane, nie wyglądają jakby były chromowane

[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]

i mam takie,bez nitów, resztki złuszczonego chromu

Na obu typach były aluminiowe,bocianie felgi 22 cale

Które będą właściwsze do sr1 rok 57?
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Wto 19:34, 18 Paź 2016  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


To bez znaczenia-gdyby miały być w chromie,lepiej wyglądałyby jednoczęściowe-głęboko tłoczone,chrom fabryczny na tych elementach był kładziony na surową piastę-bez miedzi i niklu stąd jest to niezbyt trwała powłoka galwaniczna.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 12:26, 26 Lut 2017  
mucorinko



Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: zachód
Płeć: Mężczyzna


W końcu, w końcu, w końcu .Po wielu wielu miesiącach mój lakiernik zlitował się i powoli odbieram części z lakierowania Smile . Radość wielka bo wiosna tuż, tuż i wyjechać na drogę trzeba by kiedyś

Na początek rama
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]

Powoli sobie uzbrajam i cieszę się coraz bardziej.

Dzięki strasznie długiemu lakierowaniu simsona robiłem sekcyjnie, a tu zająłem się siedzeniem, a tu coś wypolerowałem, a tu coś dokupiłem.

[/img][link widoczny dla zalogowanych][img]

Powolutku, powolutku rośnie i lubię go coraz bardziej Wink[/img]
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 12:50, 26 Lut 2017  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Witam Panie Marku !
Wreszcie gotowe ! Gratuluję,jedna uwaga odnośnie siodełka-musi być w jednym kolorze,jak da radę niech Pan to zmieni-będzie jak oryginał,przy tym z Tapicer 11 można się dogadać,i zrobi to ze skóry-a będzie to na wieki / o wyglądzie nie wspomnę /
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 18:57, 26 Lut 2017  
mucorinko



Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: zachód
Płeć: Mężczyzna


Witam Pana Piotra

Wszystkie uwagi są niezwykle cenne zwłaszcza że może się Pan czuć ojcem chrzestnym mojego mopedu.

Rozumiem że pokrycie siodełka to skóra jasny brąz tak jak załączył Pan zdjęcie stronę wcześniej.

Kolejny mały etap

[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]

Niestety a może i stety przewertowanie całego forum daje dużą wiedzę ale i świadomość o swoich niedociągnięciach. Uprzedzam że mam świadomość iż bagażnik odbiega trochę od pełnego oryginału (przerobione dwie poprzeczki i brak uchwytów na blokadę koła) - kiedyś pewnie będzie tak jak ma być Smile

Oczywiście mam jeszcze z pół miliona pytań jednak postaram się nie zasypywać hurtem tylko małymi pakietami Smile

1. Linki? potrzebuję potwierdzenie koloru i czy istnieje jakiś godny polecenia sprzedawca

2. Pokrowiec siedzenia - w jedynce bez tego poprzecznego przeszycia? Tak gdzieś na forum chyba wyczytałem

3. Korby, wiem że mają być dłuższe, jedne moje wyjście to przespawanie korb z dwóki, gdzieś doczytałem że długość to 18,5 cm, prawda to?

4. Testował ktoś nowe chromowane obręcze do sr1 z alledrogo?

Pozdrawiam i zapraszam do tematu mimo że Chińczycy atakują Wink
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 20:08, 26 Lut 2017  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Ad rem;
1/linki szare,do Sr1-to trzeba zaznaczyć przy zamawianiu

[link widoczny dla zalogowanych]

Proszę napisać do Pani Kasi Skiba,aby przysłała linki ze zdjęcia na aukcji,nie obejdzie się bez problemów,gdyż linka sprzęgła jest za krótka o 1 cm / lub pancerz jest za długi o 2 cm.Sprawdziłem to na własnej skórze.
Myślę,ze są to jedyne obecnie linki dostępne na rynku,przy których nie trzeba powiększać otworów w kadłubie,a regulacja przy manetkach może nastąpić bez użycia kombinerek /za gruby pancerz/

2/pokrowiec moze być bez przeszycia,ale może być również przeszyty-ma to nieistotne znaczenie /przeszyty lepiej się układa/.

3/Korby w jedynce są dłuższe-a to dlatego,aby łatwiej /lżej/ korzystało się z napędu rowerowego.

4/Kupił kolega niedawno do Wanderera, jeszcze ich nie widziałem,ale w najbliższym czasie będę coś więcej wiedział,i dam znać.

PS.Odnośnie wchodzenia na forum-w wyszukiwarce wejść bezpośrednio na np. inne, /w adresie forum / zapisać stronę /w zakładkach/ i z niej wchodzić -to jak na razie działa bezproblemowo-nie ma jak to dostęp od kuchni !

A na koniec głupie pytanie-a co ze szparunkami?
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 19:07, 27 Lut 2017  
mucorinko



Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: zachód
Płeć: Mężczyzna


Szparunki są, są. Wyszły bardzo ładnie jednak lakier na szparunkach jest ciut za jasny, zdjecie jeszcze bardziej rozjaśnia jednak są lekko za jasne i tyle. Lakiernik pewnie spokojnie by to pomalował jeszcze raz jednak na razie zostaje tak jak jest

[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]

[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]

[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]


Jednak dzisiejszy telefon lekko mnie podłamał, mianowicie zakupiłem szprychy od piterawo i już zaplatając wydały mi się ciut przydługie. Gość co centrował powiedział że są za długie i on nic nie jest w stanie z nimi zrobić. Nawet coś narzekał na rozmiar nypla i nie mógł dobrać kluczyka. Załamka, może jakiś inny fachowiec coś poradzi, zwrot raczej też nie wchodzi w rachubę bo minęło już 14 dni

[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]

" A były takie ładne, amerykańskie , szkoda"

Piotr, gumki pod bagażnikiem mają przechodzić przy ramieniu wahacza od strony wewnętrznej (koła) czy od zewnątrz?
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 20:49, 27 Lut 2017  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


"Gość co centrował powiedział że są za długie i on nic nie jest w stanie z nimi zrobić. Nawet coś narzekał na rozmiar nypla i nie mógł dobrać kluczyka. Załamka, może jakiś inny fachowiec coś poradzi "


Nie znam się na tej operacji,moje koła robi zawsze kolega,ze sporym doświadczeniem w branży,ostatnio robił mi dwa koła jedynki na nowych chromowanych szprychach od Stolmota,i był nimi zachwycony,więc nie sądzę,aby wymiary nie grały /zawsze można je inaczej zapleść-ale o tym trzeba mieć pojęcie/, do tego-jeśli majster nie ma klucza do nypli,a jest to przeważnie klucz uniwersalny /do wielu wymiarów nypli / podejrzewam,że majster nie ma doświadczenia ,a także narzędzi, stary majster nie miałby z tym problemów.

" A były takie ładne, amerykańskie "

Były,są, i będą.


Co do koloru szparunków-to,że jest jaśniejszy,w niczym nie przeszkadza,wyglądają bardziej oryginalnie / wypłowiałe /,są ładnie zrobione !Jedna rzecz w tym temacie-szparunek na stałej częsci błotnika tylnego,przynajmniej w tym roczniku nie występuje-o ile dadzą się bez konsekwencji spolerować-byłoby tip top.

Linki-osłony /Rockschutz / przebiegają po zewnętrznej stronie,bywa,że pierwsza z góry jest puszczona pod spodem wachacza-moim zdaniem nie wygląda to fachowo,najlepiej jak wszystkie lecą w jednej pozycji.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 21:03, 27 Lut 2017  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Na wszelki wypadek podaję wymiary szprych do jedynki ;

koło przednie

18 szprych 249 mm
18 szprych 260 mm

koło tylne

18 szprych 247 mm
18 szprych262 mm

Marku ! może są zamienione przód z tyłem? Stolmot sprzedaje komplety - przód i tył.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Sr1 -> Bociana czas zacząć Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 2 z 3  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin